חיי לילה במיאמי

הזמן במיאמי הוא

חיי לילה במיאמי

מיאמי, העיר התוססת  24 שעות ביממה, עם מאות אטרקציות, היא פנינה אמיתית כשזה נוגע לחיי לילה. מהפלגות  ליליות על רקע האורות הבוהקים  של העיר, אינסוף ברים ומועדונים אקסקלוסיביים , מסעדות ומסיבות אקזוטיות על קו המים של מיאמי. העיר עם מוניטין של אוכל נהדר, בידור ברמה עולמית וחיי לילה מטורפים. חוץ ממסיבות לתוך הלילה תמצאו בה גם סיורי לילה מעניינים, חלק מהם על יאכטה או מהאוויר במטוס, מוזיאונים הפתוחים עד מאוחר, מופעי תרבות, מוזיקה חיה, חוויות קניות ועוד.

אז אם אתם מבקרים במיאמי אתם צפויים לחוות את חיי הלילה  מהטובים ביבשת, במאמר זה ניתן לכם טעימה קטנה שתעשה לכם חשק לקבוע את מיאמי כיעד הטיול הבא שלכם.

סיורי פאבים, מועדונים, מסיבות יאכטה, מסיבת צהריים ועוד!

מועדוני לילה במיאמי ביץ' Miami Beach Nightclubs

ישנם אינספור מועדוני לילה במיאמי, הפופולריים ביותר כוללים את השמות החמים STORY Nightclub , Cameo Night Club ו- LIV .

STORY Nightclub 

136 Collins Ave, Miami Beach, FL 33139

STORY ממוקם בלב מיאמי ביץ'. המועדון הוא חלל עצום עם תאורה ומערכת סאונד שאין כמותם בשום מועדון לילה אחר במיאמי ביץ'. העיצוב הפנימי של STORY משתנה על בסיס לילי , התפאורה אקסטרווגנטית וחדשנית . במועדון יש 60 שולחנות VIP בלעדיים וחמישה ברים שמעניקים שירות לחוגגים, רחבת ריקודים עצומה ומדיי ערב מופיע הרכב אחר.story miami  הוא אחד ממועדוני הריקוד הטובים ביותר במיאמי עם אווירה מחשמלת, רקדניות ורקדנים המלהיבים את הקהל ביחד עם די ג'ייז מהשורה הראשונה.

 Cameo Night Club

1445 Washington Ave, Miami Beach, FL 33139

מועדון הלילה CAMEO מארח את מסיבות ההיפ הופ הגדולות ביותר בסאות' ביץ'. פוקדים את המועדון בקביעות אמנים, סלבריטאים, דוגמניות וספורטאים.  תוכלו להזמין מראש שולחן VIP עם בקבוקים כלולים. מועדון הלילה הזה בדרום פלורידה ידוע כאחד מהמועדוני לילה הטובים ביותר במיאמי. יש 6 ברים ואגפי VIP עם אפשרויות לפרטיות  ומספר רחבות ריקודים .תוכלו להזמין מראש ארוע פרטי כמו מסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים, ועוד! במועדון הזה יש את מסיבות ההיפ הופ הגדולות ביותר בסאות' ביץ' והוא גם מארח את מסיבות הסופרבול מדיי שנה.

LIV

4441 Collins Ave, Miami Beach, FL 33140

LIV ב-Fontainebleau Miami Beach מציע טרקלין אקסקלוסיבי במיוחד ומועדון לילה  אנרגטי .LIV הוא ביתם של הסלבריטאים, VIP's וקהל המסיבות המקומי של מיאמי. החלל העצום מעוצב  באופן מרשים ויוקרתי. LIV מגדיר מחדש את חיי הלילה במיאמי ביץ' והוא אחד המקומות שאם הצלחתם להיכנס , אתם נחשבים ברי מזל, הוא  החוויה האולטימטיבית כשזה נוגע למועדוני לילה במיאמי. דיג'יי קאלד, לברון ג'יימס, ריק רוס, פאט גו' ועוד מלא מפורסמים יוצאים לשם והרבה פעמים יש הופעות של אומנים מוכרים (גם בלי תכנון מראש כהפתעה)..אווירה מטורפת וחובה להגיע מוקדם כדי שיכניסו אתכם כי המקום מתמלא מהר מאוד ועוצרים כניסה. אם אתם אוהבים היפ הופ זה המקום!

המועדון הטרופי של מנגו Mango’s Tropical Café

כתובת:  900 Ocean Dr, Miami Beach, FL 33139

כשמגיעים למיאמי, אתם תשמעו  מוזיקה לטינית והרבה ממנה, זה אחד המאפיינים הבולטים של העיר, מועדון הלילה  הזה יציע לכם ריקודים לטינים, מפגשי סלסה ובאצ'טה. כשתיכנסו תראו את חדר המוג'יטו המרהיב  עם תפאורה מפוארת ואותנטית של עצי ברונזה יפים וספות נעימות.

Mango's Tropical Café מציע ערב שלם של מסיבות, תראו מופעים בסגנון קברט,  המקום מציע בר מלא עם שקאות ו-50% הנחה על המשקאות אחרי השעה 22:00.

זה גם המקום שבו תוכלו לקבל שיעורי סלסה ובאצ'טה למשך שעה שלמה ממאמן מקצועי שילמד אתכם את הריקוד הלטיני החושני. זהו מועדון לילה עם מסיבות מהטובות בעיר, עם אווירה מחשמלת  ייחודית , מועדון שמציע גם ריקודים וגם אוכל מעולה.

שעות פתיחה: רביעי עד ראשון 16:00-02:00

סיור חיי הלילה של מיאמי

שימו לב שהמועדונים לרוב יהיו צפופים והתורים יכולים להיות ארוכים למדי. אחת האופציות למטיילים להכיר את סצנת חיי הלילה, לדגום מספר מועדונים שונים , היא סיור לילי . הסיור מכסה שלושה ברים ומועדוני לילה מובילים ברחבי מיאמי.

היתרון של סיור לילי הוא שתיכנסו לכל מועדון מבלי לעמוד בתורים ותשלמו מראש על דמי הכניסה למועדונים למארגני הסיור שידאגו לכם.

יש סיור לילי כזה של מועדוני לילה שיוצא מהכתובת : 1450 Collins Ave, מיאמי ביץ', FL 33139, 

מה עוד אפשר לעשות בערב או בלילה במיאמי?

 סיור מטוס מיאמי סאנסט Miami Sunset Airplane Tour

אחת מהחוויות הזכורות והמרגשות ביותר, הטיסה בת 50 דקות היא מושלמת לכל מי שמחפש חוויה אווירית של פעם בחיים, תוכלו לראות את יופיה של מיאמי ושל קו הרקיע המרהיב בטיסה מעל שמי העיר. תקבלו הצצה ממעוף הציפור של רבי הקומות המוארים במיאמי, רחובות העיר, מרכז העיר ומבנים היסטוריים רבים אחרים.

סיור האוויר של מיאמי סיטי לייטס ייקח אתכם  מעל קו הרקיע של העיר למסע עוצר נשימה , תוכלו לראות את כל ציוני הדרך והמחוזות העיקריים, כמו גם את מבני הארט דקו בצבע ניאון שמאירים את אזור החוף הדרומי. 

דרך מצוינת להפוך את הלילה שלכם למיוחד במיוחד היא לשלב סיור אוויר עם חווית אוכל. תוכלו להזמין אותם בנפרד או כחבילה, החל מ-$160 לאדם בלבד. חלק מהסיורים האוויריים כוללים גם חטיפים ומשקאות על הסיפון.

הטיסות יוצאות ב- 19:00 ונמשכות 50 דקות

הטיסות יוצאות מכתובת: 14359 SW 127th St, Miami, FL 33186, USA

שייט שקיעה Sunset Cruise 

אחד מהבילויים המהנים ביותר בלילה הוא שייט, מספר יאכטות פרטיות זמינות  יקחו אתכם אל הנוף המרהיב של מיאמי בשקיעה.

ישנן אפשרויות שייט המותאמות לקבוצות, משפחות  וכמובן אידיאליות עבור זוגות המחפשים בילוי לילי רומנטי, לשבת על הסיפון ולהשקיף על השקיעה יורדת על העיר ולאחר מכן על האורות הבוהקים של העיר בלילה.תוכלו ליהנות מבילוי לילי מרגיע עם מוזיקה ,משקאות כמו בירה ויין כלולים במחיר השייט.

קירות ווינווד Wynwood Walls

זוהי אחת מתערוכות האמנות הייחודיות ביותר במיאמי שיותירו אתכם נפעמים. התערוכה הוקמה על ידי טוני גולדמן בשנת 2009. מיאמי ידועה באמנות הרחוב הססגונית והבועטת של  כמה מאמני הגרפיטי הטובים ביותר החולקים את עבודתם על קירות ענקיים, ויוצרים יצירות מופת  עם אמירות שנועדו לזעזע, למשל גרפיטי נגד גזענות ועד אמירות מעוררות השראה עם מסרים חיוביים על החיים וחוויות אישיות של האמנים.  הקירות הם המקום להבעת מחאות ואמירות אישיות של האמנים. המקום הזה מביא את האמנות  אל המרחב הציבורי ומנגיש אותה לכולם , התערוכות מתפרסות על מ-80,000 רגל מרובע של קירות .

ישנם סיורים ברחבי העיר מיאמי  וכולם עוברים בנקודת הציון הזאת בחומות ווינווד.

למשל יש סיור כזה שיוצא מכתובת:  2520 NW 2nd Ave, מיאמי, FL 33127

מוזיאון פרז לאמנות מיאמי Pérez Art Museum Miami

כתובת:  1103 Biscayne Blvd, מיאמי, FL 33132,

 אם אתם חובבי אמנות ומחפשים פעילות לערב, המוזיאון  פתוח בימי חמישי בערב.מוזיאון פרז לאמנות מיאמי (PAMM) כולל אוסף עצום של אמנות עכשווית מכל רחבי העולם.הוא כולל מעל  מ-1,800 תערוכות ,רוב היצירות הן מהמאות ה-20 וה-21.

שעות הפתיחה בימי חמישי משעה  14:00 ועד השעה 21:00 .

רובע היסטורי בסגנון ארט דקו Art Deco Historic District

באושן דרייב מול האוקיינוס ​​האטלנטי, ממוקם רובע הארט דקו ההיסטורי  המאופיין עם מבנים היסטוריים בסגנון ארט דקו לאורך הרחוב , זהו גם אחד האיזורים התוססים ביותר לבילוי לילי.

תוכלו לראות ארכיטקטורה משנות הארבעים של המאה הקודמת, בלילה האיזור כולו מואר באורות צבעוניים , תוכלו לחלוף על פניו ברגל או להפוך את זה לפעילות מהנה ולרכב על אופניים או סגווי.

 מוזיאון האשליות מיאמי Museum of Illusions Miami

כתובת:  536 Lincoln Rd, Miami Beach, FL 33139

מוזיאון האשליות מציע אשליות תלת מימד אינטראקטיביות, תערוכה מהפנטת שתיקח אתכם לעולם של פנטזיה ודמיון!

המוזיאון מכיל יותר מ-40 אשליות תלת-ממד בהשראת קריקטורות, אמנות, אירועים אקטואליים, סרטים. למשל אשליה שאתם טסים על מרבד הקסמים, הולכים על שפת גורד השחקים ובנייני רבי קומות ובורחים מדינוזאורים ומלבה של אש. 

וחדר ה- Smash It, הוא חדר בו תוכלו לשבור ולרסק דברים , להוציא קיטור ולשחרר את המתחים שהצטברו לכם .

בניגוד למוזיאונים אחרים בהם אוסרים עליכם להוציא את המצלמות ולצלם עם פלאש, כאן יעודדו אתכם להצטלם.

יצירות אמנות בגודל טבעי משחזרות אשליות, פנטזיות וסרטים מצוירים מצחיקים.מוזיאון האשליות הוא המקום שנוצר על ידי כמה מהאמנים הטובים בעולם, מוזיאון האשליות הוא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר במיאמי, זו בהחלט אמנות שבה אתם חלק ממנה, אז כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לתוך יצירת האומנות ולצלם תמונה מהזווית הנכונה .

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 11:00-21:00; שישי ושבת 11:00-22:00

 חורשת הקוקוס The Coconut Grove

כתובת: Coconut Grove, מיאמי

קוקוס גרוב הוא חלק היסטורי של מיאמי שהוא שם נרדף לחיי לילה ומוזיקה. ממוקם ליד המרינה המפורסמת של האזור, אזור הבילויים כאן עמוס בברים תוססים, מסעדות מאכלי ים אופנתיות ומועדוני לילה מתוחכמים. עם יאכטות מפוארות כתפאורה מדהימה, מסיבות אל תוך הלילה .

Coconut Grove הוא מקום אידיאלי לטייל בו וממוקם לאורך קו המים . מכיוון שאוניברסיטת מיאמי ממוקמת כאן, תמצאו באזור זה הרבה מקומיים המגיעים למרכזי הבילוי, ב-Coconut Grove יש גם כמה מהברים הטובים ביותר במיאמי. תוכלו לסיים את הטיול עם משקה ב- Monty's  או Barracuda .

Monty's Sunset – South Beach

כתובת 300 Alton Rd, Miami Beach, FL 33139

זוהי מסעדה הממוקמת לצד הבריכה וחוף המים על הרציפים של המרינה הציורית של מיאמי ביץ'. Monty's Sunset היא המקום לארוחה של פירות ים מקומיים טריים  או לשתות משקה עלהבר על רקע מוזיקה חיה , תוכלו לתפוס שם כמה מהשקיעות המדהימות ביותר דרום פלורידה. זה המקום המושלם לארוחת צהריים, ארוחת ערב, Happy Hour,  לשמוע מוזיקה חיה או לצפות באירוע ספורט גדול, יש חניה חינם .

Barracuda Bar & Grill במיאמי (Coconut Grove) 

כתובת 3035 Fuller St, Coconut Grove, FL 33133

בר ומסעדה הממוקם ליד גרנד אווניו ורחוב פולר ברובע קוקוס גרוב במיאמי, פלורידה. עיצוב הפנים מיוחד עשוי עץ , בתפריט האוכל יש את כריך ה-Mahi המפורסם, הבר מציע מבחר מרשים של בירות מלאכה, יין, שמפניה וסאקה ומבצעי Happy Hour נהדרים. תיהנו ממשחקי ספורט על מסכי ענק ומלילות הקריוקי .הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים , המציע אוכל, בר אלכוהול מאז 1995. 

Coral Gables 

קורל גייבלס היא איזור יפה באזור המטרו של מיאמי, הממוקמת כשמונה קילומטרים מדרום-מערב למרכז מיאמי . תוכלו למצוא בה מארכיטקטורה היסטורית לסצנה תרבותית משגשגת, היא תוכננה בשנות ה-20 על ידי היזם בעל החזון ג'ורג' מריק. ממוקמת כמה קילומטרים דרומית-מערבית למרכז מיאמי, האזור מלא בשדרות רחבות עטורות עצים הנקראות על שם עיירות ספרדיות ואיטלקיות. האיזור מלא ארכיטקטורה מרהיבה , כיכרות, פארקים ומזרקות.

זהו גם ביתו של מלון בילטמור ההיסטורי , קורל גייבלס מפורסמת בחנויות ובתי הקפה ,הבריכה הוונציאנית , מחצבת סלעי אלמוגים טבעית המשמשת  לשחייה, והגן הבוטני הטרופי של פיירצ'יילד  המשתרע על פני 83 דונם עם צמחים ועצים טרופיים ליד מפרץ ביסקיין.

טיילת Giralda Plaza להולכי רגל בלבד היא אזור מומלץ לטיול כאן תמצאו מגוון של בוטיקים מסעדות וגלריות לאמנות. קורל גייבלס מציעה סצנה תרבותית דינמית , תראו שם מופעים , הצגות תאטרון  ב- Actors' Playhouse at Miracle Theatre והפקות מקומיות באווירה אינטימית. ב- GableStage ב-The Biltmore , תראו מחזות חדשניים. מוזיאון קורל גייבלס  הממוקם שם מתמקד באדריכלות, עיצוב ותכנון עירוני, ומארח אירועים קהילתיים .

קפה אברצ'י הוא מוסד בקורל גייבלס, נחשב למוביל בסצנת  האוכל האיטלקי המסורתי. מקום פופולרי נוסף בקורל גייבלס כולל את Talavera Cocina מסעדה עם מאכלים מקסיקנים .

בייסייד מרקטפלייס Bayside Marketplace

כתובת:  401 Biscayne Blvd, מיאמי, FL 33132

שוק בייסייד הוא קניון פתוח על קו החוף ומהווה את  אחת האטרקציות המתויירות ביותר במיאמי.השוק פתוח עד מאוחר מדי לילה, אז אתם בהחלט מוזמנים להפוך אותו לבילוי לילי ולטייל בחנויות.

תמצאו בשוק הכל בגדים, אקססוריז, תכשיטים, מותגים יוקרתיים לצד בגדי וינטאז', כמו גם דוכני מזון  וכמה מסעדות מעולות השוכנות בתוך השוק הזה המציעות אוכל לטיני, אמנים מקומיים, מוזיקה לוהטת , כאן תוכלו ליהנות מפירות הים המפורסמים של מיאמי,  ממוזיקה שתגרום לכם לרקוד סלסה ותוכלו להתענג על קוקטיילים טרופיים.  המקום הלוהט הזה מציע הכל חווית שופינג, מסעדות, ברים, סיורי מוזיקה,  מהשוק יוצאים גם סיורי סירות והכל במיקום על שפת המים ובלב דאונטאון מיאמי.

בייסייד מרקטפלייס בשדרות ביסקיין היא חגיגה של אמנויות ואוכל. תיהנו מסעודה, מופעי מוזיקה חיה באוויר הפתוח וכל זה במרינה, שהיא מקום נהדר  לטיול רגלי ולצפות בסירות. ואם יש לכם ילדים צעירים , תוכלו לצאת לשייט הפיראטים היוצא מהמרינה.

שעות פתיחה: שני עד שישי 10:00-22:00; שבת 10:00-23:00; יום ראשון 11:00-22:00

הארד רוק קפה מיאמי Hard Rock Cafe Miami

כתובת:  401 Biscayne Blvd, מיאמי, FL 33132

המוסד האייקוני Hard Rock Cafe  מקום קלאסי לבקר בו במהלך השהות שלכם במיאמי.

הוא ממוקם ליד מסוף השייט ופארק בייפרונט. הוא מציע המבורגר וסטייק אגדיים , כמו גם קוקטיילים משובחים  על רקע מוזיקת ​​ה-DJ 

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 12 :00-20: 00; שישי ושבת 12:00-22:00

מיאמי היא אחת הערים עם המסיבות המפורסמות בעולם. היא למעשה סוג של מגרש משחקים מפואר לעשירים ומפורסמים, עיר תוססת  24 שעות ביממה עם מוניטין של אוכל נהדר, בידור ברמה עולמית וחיי לילה מטורפים. בין אם אתם מטיילים לבד, עם חברים, עם בני זוג או נהנים מחופשה משפחתית, תמצאו אטרקציות  מרגשות במיאמי בלילה, ברים, מועדוני לילה, מסעדות, סיורי לילה, מוזיאונים הפתוחים עד מאוחר, מופעי תרבות, מוזיקה חיה, חוויות קניות ועוד.

לא צריך להיות עשיר כדי לנצל את אחד מאתרי הלילה המפורסמים בעולם. למיאמי יש את כל מה שאפשר למצוא בבילוי לילי נהדר במחירים זולים , למשל, לכו למרכז העיר לכמה בירות,אזור מידטאון של מיאמי הוא קצת יותר סביר מאשר האזורים האקסקלוסיביים של סאות' ביץ'. במחיר של כמה בירות בלבד תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה, לרבים מברי הבידור החי אין תשלוםכניסה במידטאון. כל עוד תזמינו שתיה, תוכלו ליהנות מההופעות. 

טיול אמנות לילי, מיאמי  היא ביתו של סגנון האדריכלות הארט דקו, העיר היא מוזיאון חי ונושם של עיצוב וסגנון שנות ה-20. לכו אל רובע האמנות. כאן יש שפע של נקודות ציון ואפשרויות בילוי שהן לגמרי בחינם. 

למשל בשישי בערב, הכניסה אל גלריית קורל גייבלס, חופשית בין 18:00 ל-22:00, כמו כן, הגלריה של מחוז האמנות של Wynwood מציעה כניסה חופשית. אם אתם מבקרים בשבת השנייה של החודש בין 19:00 ל-22:00.

עוד בילוי לילי חינמי, סיור ברחובות סאות' ביץ' בלילה זו חוויה, תראו את מבני הארט דקו היפים מוארים בצבעי ניאון, . בנוסף, אם רכשתם את כרטיס GoMiami, תוכלו ליהנות ממגוון אירועים בחינם או במחירים זולים ובהנחות, כולל טיול אמנות מודרך של מיאמי לשימור העיצוב. 

תוכלו לצאת לשייט לצפות בשקיעה בסירה לאורך החוף. תוכלו לראות את סאות' ביץ' ואת קו הרקיע של מרכז העיר בלילה, ליהנות מארוחה ומשקאות. Waterplay USA הוא רק אחד ממפעילי הטיולים שמציעים סיור בסירה ידידותי, נינוח ורגוע לאורך החוף.

Laserland & Adventure ליד שדה התעופה יספק לילדים שלכם חוויה של ירי בלייזר, משחקים ומגוון חטיפים ומשקאות תחת קורת גג אחת.

מיאמי היא עיר רומנטית שמתאימה לזוגות. תוכלו ליהנות מטיול על החוף או מארוחה רומנטית לשניים במסעדה על שפת המים, יש אפשרויות בילוי מגוונות בין אם אתם באזור הדאון טאון או בלב סאות' ביץ', ישנם עשרות מועדוני לילה לבחירה המציעים מוזיקה, ריקודים .

אם אתם פחות בענייני מיבות ולרקוד עד השעות הקטנות, יש את קפה טרופי של מנגו המציע תפריט פנטסטי, חווית אוכל מתוחכמת ומוזיקה חיה כמעט בכל ערב.  לעתים יש שם גם מופעי קוסמים.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?