מסעדות כשרות במיאמי

הזמן במיאמי הוא

מסעדות כשרות במיאמי

מחפשים מסעדות כשרות במיאמי? אוכל כשר? סופרמרקט כשר? להלן המדריך המלא למטיילים הדתיים ושומרי המסורת!

 פרסקו

19048 NE 29th Ave

Aventura, FL 33180

 מסעדה כשרה  עם שורשים דרום אמריקאים שנותנת ייצוג לעוד מטבחים , תמצאו בה ארוחות בוקר, ארוחת צהריים וערב,  עם קולינריה ממקומות  מגוונים בעולם כמו פיצה יוונית, טאקו דגים פריך, סביצ'ה סושי וניוקי בפסטו שמנת מוגש עם עגבניות מיובשות, גבינת עיזים ושקדים קלויים.

מעדניית אצ"ל איציק

18757 Dixie Hwy

Miami, FL 33180

המסעדה בקניון סטריפ  בבעלות ישראלית מפנקת במבחר נדיב (בחינם) של סלטים – דגימות קטנות של סלטי סלק, תירס וגזר, התפריט בשפע ומגוון,הזמנות של חומוס ופלאפל, מרק תימני, כבד עוף עם בצל, שניצל ותקבלו קנקן לימונענה , לימון מרענן ונענע.

Fuego מאת מאנה

3861 NE 163rd St

North Miami Beach, FL 33160

מסעדה זו משלבת סטייקים מאמריקה הלטינית עם מעשנה טקסנית, הכל תחת חותמת כשרות. המנות הראשונות כוללות אגרול פסטרמה וכנפי עוף עם שלושה רטבים לבחירה. יש טאקו, לחמים ואמפנדס במילוי חזה, בצל מקורמל, רוטב ברביקיו ופלפל אדום קלויים. יש בשפע מנות גריל כמו הצ'ורסקו הארגנטינאי, פלטת שף אסאדו ושיפודי עוף פואגו, לצד מנות מעושנות כמו צלעות פסטרמה מעושנות וחזה עוף מטוגן מעושן.

26 סושי וטאפאס

9487 Harding Ave

Surfside, FL 33154

סושי ידידותי כשר ו במקום המדהים Surfside. תוכלו ליהנות ממגוון מנות כמו סלט טונה ניקיי וכדור נאו סביצ'ה, קורווינה סביצ'ה טמפורה מסורתית משובצת בפנקו ומטוגנת בשמן עמוק. דגשים נוספים כוללים את הרול הטרופי (טונה, סלמון, קיווי, גויאבה רוטב דינמיט בתוספת איולי טונה ורוקוקו), רול קאני פריך ( סויה,אבוקדו, בצל ירוק וגבינת שמנת בציפוי קראב טמפורה, איולי מסגו וקארי) ואת רול האצביצ'דו, טמפורה של דג לבן, בטטה ואבוקדו בציפוי קורווינה סביצ'ה. 

 הגריל הנמל

9415 Harding Ave

Surfside, FL 33154

האוכל הכשר היוקרתי – בביסטרו הנמל  מגיש אוכל כשר באווירה מודרנית. סלט סזאר כמהין, ריזוטו בקר מעושן, וסטייק Outlaw,בנוסף אפשרויות נרחבות של סושי, עוף ודגים ועוד.

זאק האופה

295 NW 26th St

Miami, FL 33127

מעבר לאפיית כיכרות לחם, תמצאו  ארוחת בוקר או צהריים עם מנות מיוחדות כמו כריך ארוחת הבוקר: חביתת גבינת צ'דר, נבטי אספסת, אבוקדו ועגבנייה מקופלת ללחם מחיטה כפרית מחמצת קלויה. או כריך סלמון ראובן (סלמון, כרוב כבוש, רוטב אלף האיים וגבינה שוויצרית בכבישה חמה על לחם שיפון יהודי מחמצת). היא נחשבת לאחת מהמאפיות הטובות בכל פלורידה.

 צמח מיאמי

105 NE 24th St

Miami, FL 33137

המסעדה היוקרתית והטבעונית היוקרתית הזו, הממוקמת בתוך The Sacred Space מיאמי, הממוקדת בבריאות, היא המקום שבו אמנות, בריאות ואוכל משתלבים. כל המנות ידידותיות לכשרות בשל העובדה שאין בשר ואין חלב. התפריט כולל פריטים שגדלו מהחווה שלה בהומסטד וכולל מנות כמו אבוקדו מרוסק עם כוסברה, לימון, צנון ופריכיות זרעי צ'יה חמניות; קפרזה אבטיח עם מוצרלה קשיו ועוד.

 Smoke'D BBQ

723 Lincoln Ln N

Miami Beach, FL 33139

בהשראת המעשנות המסורתית, מסעדת הבשרים ב-Smoke'D BBQ מציעה בשרים כשרים ומוכנים לבית. יש נקניקיות מעושנות, חצי עוף בסגנון טקסס, והמבורגר בייקון טבעוני, יחד עם חזה מעושן, שעושן עד 18 שעות, או צלעות שמעושנים מחמש עד שמונה שעות. המסעדה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הרב מאניש שפיץ, כך שהבייקון שטעמו בדיוק כמו  הדבר האמיתי הוא כמובן כשר ולא חזיר אמיתי.

 Marble & Rye – מעדנייה

723  Lincoln Ln N

Miami Beach, FL 33140

בהשראת האוכל המסורתי של מעדניות ניו יורק שעליו גדל, המייסד סטיוארט מורגינסטין מגיש מוצרי מעדניה כמו מרק כדורי מצה ופסטרמה ושיפון. מורגינסטין, עומד בראש הקייטרינג הכשר של דנציגר כבר 37 שנים (שיש לו לקוחות כמו Jewish United Fund ו-The Trump National Doral Resort) מציע אוכל טעים וכשר.

TYO סושי

723 Lincoln Ln N

Miami Beach, FL 33140

השף רוג'ר אפרס עומד מאחורי המסעדה האסיאתית הכשרה הזו באולם האוכל של מסעדת לינקולן. המסעדה,  בהשראת טוקיו,מציעה מגוון מנות בקופסאות בנטו וקערות פוקי, כמו גם דגימה של סושי קלאסי כמו טונה, סלמון ורולים.

סטייק פאפי

736 1st St

Miami Beach, FL 33139

מסעדת סטייקים אקסקלוסיבית זו של דיוויד גרוטמן היא שותפות עם דיוויד "פאפי" איינהורן, שגדל בברוקלין במשק בית כשר. בעוד שהמסעדה החדשה שלהם אינה כשרה, היא עושה הומאז' לכמה ממנות הילדות האהובות על איינהורן על ידי כך שהיא מציעה מנות ידידותיות לכשרות, פסטרמה וואגיו ושניצל עוף. יש גם מנות סטייק, גלאט כשר מיושן עם עצם.

פלנטה סאות' ביץ'

850 Commerce St

Miami Beach, FL 33139

גורו חיי הלילה דיוויד גרוטמן הביא את הצמחוני והטבעוני מטורונטו לסאות' ביץ', שמגיש מנות כמו מוצרלה קשיו וקרוקט פטריות מעושנות, אטריות אודון עם קרם פטריות כמהין והבורגר פלנטה עם צ'יפס טאג'ין.

Kosher Kingdom Supermarket Aventura Florida USA

מתחם ענק של מסעדות וסופרמרקט כשר באיזור אוונטורה במיאמי

Kosher Kingdom Supermarket Aventura Florida USA
Kosher Kingdom Supermarket Aventura Florida USA

Foozo Downtown – פיצות אישיות (דאונטאון מיאמי)

זאק האופה – המאפייה הכשרה  הטובה ביותר בכל פלורידה –  הממוקמת בשכונת ווינווד (מיאמי)

Tasty Beach Cafe – בית קפה עמוס במיאמי ביץ' עם מנות בראנץ' נהדרות (MB)

או:

Hadekel1 – מקום בראנץ' ישראלי

Street Kitchen * – מסעדת שף מעולה

מנדל'ס BBQ & Brew * – המנגל הכשר הטוב ביותר בפלורידה

או:

מיס דיקסי – הפנינג המבורגר ישראלי .

26 סושי וטאפאס * – פיוז'ן פרואני / יפני – אחת המסעדות החלביות האהובות

או:

Rustiko * – מסעדה חלבית נהדרת עם אווירה מעולה .

Morelia Paletas – כמה מהקינוחים הקפואים הטובים ביותר

או:

מורן פטיסרי – מגוון מדהים של מאפים דמויי קרואסון .

Soho Asian Bar & Grill * – אוכל ושירות אסיאתי וכשר.

Ditmas – מקום נהדר לארוחת צהריים או ערב עם תפריד מגוון וכשר .

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?