פארקי שעשועים & פארקי מים

הזמן במיאמי הוא

פארקי שעשועים & פארקי מים

ימי כיף בפארקי השעשועים ומים במיאמי הם  הדרך המושלמת לגרום לילדים שלכם ליהנות , מיאמי היא מרכז בילוי, ופארקי המים והשעשועים הקסומים מציעים פעילויות מגוונות, אם אתם מחפשים  ריגושים וחוויות מעוררות אדרנלין, בתים רדופי רוחות, מתקנים, קארטינג, פארקי המים והשעשועים האלה במיאמי לא יאכזבו אתכם. תוכלו ליהנות מרכבות הרים, מגלשות מים, חוויות עם חיות בר, פסטיבלים ועוד פעילויות לכל המשפחה. במאמר זה נביא לכם המלצות  לכמה  מפארקי השעשועים והמים הטובים ביותר במיאמי. 

ICON Park - כרטיס ההנחות של הפארקים

אל תנסה להכיל את ההתרגשות שלך, כי ICON Park Play Pass הוא העסקה האמיתית. חסוך עד 50% ברכישת כרטיסים בודדים ותיהנה משמונה אטרקציות ברמה עולמית!

כרטיס אדרנלין זה עם גישה חופשית מאפשר לך לצאת לסיבוב על הגלגל בפארק ICON, לנסוע ברכבת ה-Pearl Express, לחוות את הרפתקאות ה-7D Dark Ride ולטייל ב-Orlando StarFlyer.

עוד יותר טוב, ICON Park Play Pass שלך נותן לך גישה לארבע אטרקציות נוספות. פגשו את הגיבורים שלכם ב-Madame Tussauds Orlando, והלכו לראות את יצורי אוקיינוס המבריקים באקווריום SEA LIFE אורלנדו. תוכלו גם להיכנס למוזיאון האשליות, ולקבל כרטיס של $5 לשימוש במפעל המהנה של ICON Park, Arcade City.

פארק המים Tidal Cove

כתובת: Don Soffer Exercise Trail, 19999 W Country Club Dr, Aventura, FL 33180

ל-Tidal Cove יש את אחת הבריכות הטובות והגדולות במיאמי. הוא חלק  מאתר הנופש והספא אוונטורה JW Marriott Miami Turnberry .הוא אחד מפארקי המים המתויירים ביותר במיאמי.

הוא משתרע על פני שטח של למעלה מאלף רגל מרובע, יש בו מגדל של 600 רגל הכולל שבע מגלשות מים, בריכת פעוטות בגודל 4,000 רגל מרובע, נהר, בריכת מבוגרים פרטית, והדמיית גלים משולשת של FlowRider. בריכה שלא תמצא בשום מקום אחר בארצות הברית. סימולטור הגלישה שונה מבריכות הדמיית גלים אחרות מכיוון שהוא יוצר גאות משולשת.

תוכלו להיכנס לאתר הנופש עם כרטיס יומי שעולה $75 במהלך ימי חול ו-$105 בסופי שבוע. לאחר טיולי היום הכוללים כניסה לכל שבע מגלשות המים, תוכלו להירגע בספא או בבר והגריל שבאתר. בפארק השעשועים יש גם שתי מסעדות וחנות מזכרות.

Tidal Cove כולל אטרקציות לכל הגילאים. פארק זה מארח מסיבות יום הולדת ואירועים.

האטרקציות כוללות 7 מגלשות, אקווה דרופ, בומרנגו, קונסטריקטור, מאסטר בלאסטר, וויזארד, Flow Rider, Lazy River, Laguna Pool ו- Kids Cove.

שעות פתיחה: : 9:00 – 17:00 (שני-חמישי)

9:00 – 18:00 (שישי-ראשון)

זמני אטרקציות :: מדי יום 10:00 – 17:00

כרטיסים:: 65 דולר – 200 דולר 

*כניסה חינם לילדים מתחת לגיל 3*

פארק המים רפידס Rapids Water Parks

כתובת: : 6566 N Military Trl, West Palm Beach, FL 33407, USA

פארק המים ראפידס הוא בין פארקי המים הטובים ביותר במיאמי, המציע המון פעילויות מהנות  לכל המשפחה. הפארק משתרע על שטח של  30  דונם. פארק זה, נוסד בשנת 1979.

Rapids Water Parks הוא גם הפארק הגדול ביותר בדרום פלורידה וממוקם בווסט פאלם ביץ', והוא קיים כבר 40 שנה.

בפארק יש 35 מגלשות מים  לבחירה, בנוסף על פעילויות אקסטרים , למשל ה-Pirate Plunge הכולל גלישה מגובה של 7 קומות. הפארק מתאים לכל הגילאים, זוגות או משפחה.

ילדים יכולים ליהנות במפרץ Barefootin או בלגונת Splish Splash. יש מזנוני חטיפים, מסעדות  וגלידריות.

הפארק כולל את אחת האטרקציות והמגלשות המים הגדולות, הרטובות והפרועות ביותר במיאמי. אחרי יום כיף ב-Rapids, תוכלולקנות מזכרות ומתנות מרגשות בחנויות הקניות.

יש 42 אטרקציות, רעם גדול, בריחת מוחות, ראפידס רייסר, בודי בלסטרים, Riptide Raftin, Alligator Alley, Big Surf, Lazy River וכו'.

פעילות: מדי יום 10:00 – 19:00

כרטיסים: 

$43.99 בימי חול

48.99 דולר בסופי שבוע

*כניסה חינם לילדים מתחת לגיל שנתיים*

עלות החניה היא $15 לרכב

פארק המים קליפסו ביי (Calypso Bay Water Park)

כתובת: 151 Lamstein Ln, Royal Palm Beach, FL 33411

אחד המקומות המתויירים ביותר בפאלם ביץ' מיאמי, פארק המים קליפסו ביי, כולל גלישה בנהר באורך 897 רגל, תוכלו ליהנות גם ממגרש משחקים לילדים, תוכלו לגלוש במגלשת מים בת ארבע קומות ומגלשות מפותלות בבריכת השחייה הסמוכה .

הפארק מציע השכרת ארוניות לאורחים כדי  שלא תצטרכו להיסחב עם חפצי הערך  וכדי לשמור בהם בגדים להחלפה.  יש גם מקלחות לאחר הפעילות . יש גם דוכני מזון עם נקניקיות בלחמניה, חטיפים ושתיה.

דמי כניסה:

פעוטות (1-2 שנים)- $4.60

ילדים (3-11 שנים) – $8.60

מבוגרים (12 שנים ומעלה) – $10.60

פארק המים קוקוס קוב - Coconut Cove Water Park

כתובת: 20130 Regional Park Drive Boca Raton, FL 33498

קליפסו מפעילה את Coconut Cove. הוא כולל שירותים דומים כמו פארק המים קליפסו ביי, כולל מגלשת נהר באורך 897 רגל, מגלשות מים, מגרש משחקים ובריכת פנאי. פארק המים Coconut Cove קרוב מאוד לעיר מאשר רוב פארקי המים ברשימה זו.

פארק המים הזה הוא בין פארקי המים שחובה לבקר בהם במיאמי.

דמי כניסה:

מבוגרים (12 שנים ומעלה): $10.60

קשישים (65 ומעלה): $8.60

ילדים (3 עד 11 שנים): $8.60

פעוט (שנה עד שנתיים): $4.60

תינוקות נכנסים לפארק בחינם.

פארק המים באקי דנט Bucky Dent Waterpark Hialeah – Yellow Waterslide Onride POV

כתובת: 2240 West 60 Street Hialeah, FL 33016

פארק המים באקי דנט ממוקם בשכונת היאלה הידידותית במיאמי. 

פארק המים באקי דנט משתרע על פני 25 דונם כולל מגלשות ופעילויות לכל הגילאים. ממגלשת המים בגובה 30 מטר ועד למגלשות באורך 150 מטר, מלבד המגלשות המרגשות , תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות כמו שיעורי שחייה, שיעורי אירובי ועוד.

במגלשות מים בגובה 30 רגל, המגלשה מתפתלת בין שתי מגלשות הואז משליכה אתכם לבריכה של 3 מטרים. יש הרבה בריכות לשחות ולהשתכשך בהן, גם בריכות לילדים קטנים ופעוטות.

האטרקציות כוללות, מגלשות תאומות, בריכת פעילות עם שישה מסלולים, בריכת שכשוך ועוד.

זמנים: : 12:00 – 18:00 (שבת-ראשון)

כרטיסים: : 6 דולר – 9 דולר

פארק המים Grapeland

כתובת: 1550 NW 37th Ave, Miami, FL 33125

עוצב על ידי אמן הפופ המפורסם של מיאמי רומרו בריטו, הפארק קיבל הכרה לאומית מ-The City Parks Alliance למצוינות בעיצוב וחדשנות.

פארק המים Grapeland הוא נווה מדבר מושלם לטיול משפחתי במיאמי. פארק מים זה מציע 13 דונם של מגלשות מים, נהרות ובריכות הוא כולל מונומנטים צבעוניים, מזרקות, מבנה תמנון עצום, מגלשות מים בנושא ספינות טרופות ועוד.

פארק זה נפתח ב-2008 והוא מתהדר במספר שעשועים לילדים ולמבוגרים כאחד. זהו אי ספינה טרופה הכולל תותחי ירי מים, שתי מגלשות ואזור משחקים במים רדודים לילדים. ב-Pirate's Plunge, מבוגרים וילדים יכולים להתחרות דרך שלושת המפלים, כמו גם לצוף במורד נהר ה-Buccaneer הכולל תרסיסי מים ומזרקות שיתיזו עליכם תוך שאתם  מחליקים דרכן.

Captain's Lagoon מספק אווירה נעימה למנוחה לאחר הפעילויות המהנות . תוכלו ליהנות מארוחה קלה.

דמי כניסה:

7 דולר (ילדים בין הגילאים 2-13 שנים)

12 דולר (תושבי מחוז מיאמי-דייד עם הוכחה תקפה)

15 דולר (לא תושבים)

תינוקות נהנים מכניסה חופשית

אטרקציות הכלולות, לגונת הקפטן, טיול נהר בוקאניר, צליל הפיראטים ואי הספינה הטרופה.

שעות פעילות : 10:00 – 16:45 (הזמנים משתנים בהתאם לעונה)

פארק המים Paradise Cove ב-CB Smith Park DRONE VIDEO!

כתובת: : 900 N Flamingo Rd, Pembroke Pines, FL 33028, USA

פארק שעשועים זה ממוקם בפארק CB Smith, קצת מחוץ למיאמי במחוז ברוורד, אבל בהחלט שווה את הנסיעה. הפארק מתהדר בארבעה טיולי צינורות בגובה חמש קומות, מגלשות נוספות ובריכות למבוגרים ולפעוטות כאחד. הפארק כולל גם דוכנים המגישים מזון מהיר, קמפינג, שולחנות פיקניק ושיעורי שחייה במהלך הקיץ. 

אטרקציות: : לגונת Sharky's (למבוגרים), Parrot's Point (לילדים) ו-Crazy Creek (Lazy River)

The Corkscrew Slide

תוכלו להחליק ולנחות בבריכת צלילה באורך 4 מטרים. אם אתם מפחדים מגבהים, נסו את הנסיעה ברכבת התחתית הנחשלת קרייזי קריק או הירגעו בבריכה הקרירה של Sharky's Lagoon. יש גן שעשועים לילדים לילדים מגיל חמש ומטה ויש בו שתי מגלשות מים ובריכה בעומק 12 אינץ'.

דמי כניסה:

$10 לאדם ליום,

6.75 דולר לאדם לאחר השעה 15:00

ילדים מתחת לגיל שנה מתקבלים לפארק בחינם.

שעות פעילות: מדי יום 9:30 – 17:20

כרטיסים: : 7 דולר ארה"ב 10

*כניסה חינם לילדים מתחת לגיל 1*

 תשלום לאיזור פיקניק:: 35 דולר ליום (בימי חול)

75 דולר ליום (בסופי שבוע)

היער הקסום של סנטה - Santa's Enchanted Forest

כתובת: 7900 SW 40th St, מיאמי, FL 33155, ארה"ב.

היער הקסום של סנטה הוא פארק שעשועים יפהפה, מכל פארקי השעשועים במיאמי, זה הטוב ביותר לאוהבי הטבע.

כדאי לבקר ביער הקסום של סנטה בזמנים של ירידי חג המולד. המקום יפה יותר במהלך פסטיבל חג המולד. עצי חג המולד מקושטים באלפי אורות. עם זאת, המחיר יהיה יקר יותר. תמצאו כאן מעל  100 משחקים, מופעי בידור ,ניתן ליהנות ממתקנים , טיולים משפחתיים וריגושים, מופעי קסמים ומשחקים מהנים אינטראקטיביים.

שעות פעילות:

שבת: 14: 45-3 לפנות בוקר

יום ראשון: 13 : 00-12:00

שני עד שישי: 17 :00-12: 00

דמי כניסה: מבוגר: $15, ילד מגיל 2 עד 9: $9.

דמי כניסה:

ילדים בגילאי 2 עד 9: $9

מבוגרים: 15 דולר

מוזיאון הילדים של מיאמי - Miami Children's Museum

כתובת: 980 MacArthur Causeway. מיאמי, פלורידה 33132

אם אתה רוצה לקחת את הילדים למקום שבו הם יכולים לתקשר עם ילדים אחרים, לשחק , ללמוד פעילויו חינוכיות, לרכוש מיומנויות, ליצור דברים ולדמיין, מוזיאון הילדים של מיאמי הוא המקום האידיאלי לכך.

הילדים שלכם יתנסו בתוכניות ותערוכות אינטראקטיביות ויגלו אתגרים חדשים שיעזרו להם להעשיר את הידע שלהם בתקשורת, באמנות ובקהילה.

לכל תערוכה בפארק יש נושא מסוים וספציפי לגיל, כך שתוכלו לקחת את ילדכם למופע בהתאם לגיל ולתחומי העניין שלהם.

דמי כניסה:

כניסה כללית – 22 דולר

תושבי פלורידה – 15 דולר

מסלול המירוצים של מיאמי GP

כתובת: 3990, Northwest 132nd Street, Opa- Locka, FL 33054

המסלול הוקם בשנת 1997 ומיאמי GP Raceway הוא אחד מפארקי השעשועים הייחודיים למירוצים במיאמי, הוא משרת גולשי קרטינג מהנים, קרטרים מקצועיים ורוכבי Kids go Karter, מיני מוטוריים ומוטוריים. תמצאו מסלולים גדוליםומתוחזקים היטב.תוכלו  ליהנות בסופ"ש  בנהיגה עם עשרות מתחרים.פארק זה הוא בין פארקי השעשועים המתויירים ביותר במיאמי. הפעילויות הכלולות בפארק עוסקות כולן במרוצים, אתה יכול ליהנות מקארטינג, קארט לילדים, ,הפארק כולל מסלולים מקצועיים ומרשימים. האווירה מאוד ידידותית לילדים והמסלולים בטוחים. אם אתם מחפשים אקסטרים ופעילות עם אדרנלין, אז אתם חייבים לבקר  ב- Go Kart.  

שעות הפעילות:

שני עד שישי: 15:00 עד 22:00

שבת וראשון: 13:00 עד 18:00

קרנבל הרדוף בית האימה House Of Horror Haunted Carnival

כתובת:  Miami International Mall 1455 NW 107th Ave Doral, FL 33172

אם אתם אוהבים פארק מפחיד ואפל, אתם חייבים להגיע ל-House Of Horror Haunted Carnival במיאמי. זהו אחד הבתים הרדופים ביותר בפלורידה והרבה תיירים, כמו גם מקומיים, מבקרים בו בליל כל הקדושים. אך אתם יכולים לבלות גם ביום רגיל בפארק השעשועים המפורסם הזה בחופשה שלכם. 

קרנבל הרדוף בית האימה הוא פארק שעשועים ההכולל כמה בתים רדופים, ליל כל הקדושים ומבוכים ,אם אתה חובב סרטי אימה, אז תגיעו לבלות בלילה בפארק הזה, מלא הריגושים.

אי הג'ונגל - Jungle Island

כתובת: 1111 Parrot Jungle Trail, Miami FL 33132

אי הג'ונגל הוא ציון דרך אהוב בדרום פלורידה והוא ממוקם במרכז מיאמי. זהו פארק זואולוגי  שבנייתו החלה בשנת 1936. זהו גם ביתם של בעלי החיים האקזוטיים והנדירים ביותר. תוכלו ליהנות מהמפלים וללמוד גם על עצים טרופיים. באי ג'ונגל יש 18 דונם של שטח ,האורחים יכולים להתקרב ולהאכיל וללטף חלק מהחיות  וליהנות מהג'ונגלים.

אי הג'ונגל ולל המון פעילויות , הוא מתאים  לזוגות והרפתקאות משפחתיות. אי הג'ונגל  זהו אחד מאתרי התיירות העתיקים ביותר בעיר, המבקרים מקבלים הזדמנות לקיים אינטראקציה עם כמה מהחיות הנדירות ביותר בעולם, כולל עצלנים, קנגורו, למורים וצבים.

שעות פעילות:

שני ושלישי (סגור)

רביעי עד ראשון – 10:00 עד 17:00

דמי כניסה: מבוגר ($49.95) וילד בגילאי 3 עד 10 ($37.95)

בריכה ונציאנית

כתובת: 2701 De Soto Blvd, Coral Gables, FL 33134

הבריכה ממוקמת בקורל גייבלס, הבריכה הוונציאנית היא אחת הבריכות היפות בעולם, עוצבה על ידי האדריכל פיניאס פייסט ודנמן פינק.

היא כוללת עיצובים אדריכליים איטלקיים ומפלים. יש בית קפה באתר שמוכר גלידה, פיצה , נקניקיות עם צ'יפס  ועוד.

הבריכה פתוחה לקהל הרחב לאורך כל השבוע, אך היא בדרך כלל צפופה במהלך סופי השבוע.

הבריכה הוונציאנית כוללת כבלי אלמוגים עם מגדלים, מפלים, הגשר המפורסם ומערות ,למעלה מ-820,000 ליטרים של מי הבריכה מוזנים מאקוויפר תת-קרקעי ומנוקזים ומתמלאים בכל יום.

הבריכה הוונציאנית היא בין פארקי השעשועים הבודדים במיאמי שמשתמשים במטהרי מים תת קרקעיים כדי להבטיח שלא יתקיימו חיידקים מזיקים.

הבריכה הוונציאנית בעיר קורל גייבלס היא בין האתרים ההיסטוריים היפים ביותר במיאמי. המקום הזה, שנפתח בעבר בתור 'הקזינו הוונציאני' בשנת 1924, הפך  לבריכה הוונציאנית. בהשראת הארכיטקטורה הים תיכונית והאיטלקית, בריכה זו נבנתה עם סלעי אלמוגים מקוריים המשתמשים במים מתוקים. מקום מושלם למי שרוצה להירגע משחייה מרעננת ביום חם.

היא כוללת שני מגדלי תצפית היסטוריים ענקיים, מפלים, אכסדרות, ונציאניות גשר ואזור בריכת ילדים.

שעות פעילות: : 10:00 – 17:30 (הזמנים משתנים בהתאם לעונה)

מהירות K1 Speed

כתובת: 8600 NW SOUTH RIVER DR MEDLEY, FL 33166

אם אתם מחפשים פעילות מקורה ביום חם או ביום גשום, זהו קארטינג מקורה. הוא כולל משחק קארטינג חדש המציע חוויה ייחודית לרוכבים. הקארטים אלקטרוניים,המכונות בנויות מתוך מחשבה על שמירת הסביבה, והן פועלות על מסלול מירוצים חדש המעוצב בצורה מקצועית עם זכוכית לתנועה חלקה.

זהו משחק קארטינג חדש מאוד וייחודי בחוויה. מדובר במכונות מתקדמות וידידותיות לסביבה.

הפארק כולל מסלול מרוצים חדש ומקצועי לנסיעה חלקה, רכיבה בטוחה ומהנה , עדיין  תוכלו לחוות ריגוש על ידי  נסיעה בקארטים החשמליים הללו.

שעות פעילות:

שישי: 11 :00-12: 00

שבת: 10 : 00-12:00

יום ראשון: 10 : 00-22 : 00

שני עד רביעי: 12-10 בערב

יום חמישי: סגור

מחירי מירוץ:

מרוץ אחד – 22 דולר

2 מירוצים – 38 דולר

3 מירוצים – $50

גן החיות של מיאמי - (Miami Metrozoo)

כתובת: 12400 SW 152nd St, Miami, FL 33177

פעם זה היה הפארק הטוב ביותר בארצות הברית עד שהכתה סופת הוריקן אנדרו בשנת 1992 והרסה את המקום, הפארק  שופץ מאז באפן חלקי בלבד, הפארק כולל שפע של בעלי חיים ומשתרע על 940 דונם .

הילדים יכולים ליהנות חיות הבר, פינת ליטוף ומופעים באולם הפארקים, אקווריום של 500 ליטר והרבה זוחלים, דו-חיים וחרקים לצד ציפורים אסייתיות באוויר הפתוח הכוללת למעלה מ-70 מיני ציפורים.

דמי כניסה:

מבוגר (13+): $22.95

ילד (3-12): $18.95

ילדים עד גיל שנתיים: חינם

חניה: חינם

עולם התנינים גייטור לנד - Gatorland | אורלנדו

כתובת: 14501 S. Orange Blossom Trail, 32837, Orlando

פארק עולם התנינים של אורלנדו הוא חוויה מיוחדת שאין כמותה.

פלורידה מפורסמת בפארקי השעשועים המדהימים שלה, בנוף המדהים שלה ובטורפים הפרהיסטוריים שאורבים בתוך נתיבי המים בכל רחבי המדינה. למה לא לשלב את שלושתם עם טיול נועז ל'בירת התנינים של העולם'?

Gatorland הוא נווה מדבר שבו תנינים, תנינים וחיות בר מדהימות אחרות שניצלו מהשבי יכולים לשוטט, לחתור ולהסתער בחופשיות בבתי גידול רחבי ידיים המשקפים את בתיהם הטבעיים.

דמי כניסה:

מבוגר (13+): $22.95

ילד (3-12): $18.95

ילדים עד גיל שנתיים: חינם

חניה: חינם

עולם הדיניזוארים של פלורידה

למרבה הצער מסע בזמן הוא לא עניין… עדיין. עד שזה יקרה, בעלי שכנוע פליאו מוגשים בצורה הטובה ביותר בעולם הדינוזאורים של פלורידה.

טיילו בין 200 דגמי דינוזאורים בגודל טבעי וחשפו פעילויות מעשית בגן שופע. חפרו שלד דינוזאור וסיור במוזיאון פרהיסטורי מלא במאובנים וחפצים אמיתיים. אתה יכול גם ליהנות ממגרשי משחקים בנושא דינוזאורים, מחפירת אבני חן דינו ועוד הרבה יותר!

כתובת: 5145 Harvey Tew Rd, 33565, Plant City, Plant City

שאלות ותשובות

גם וולט דיסני וורלד וגם אולפני יוניברסל הם פארקי שעשועים  מצויינים ותוכלו לבחור לפי העדפתכם.

פארק השעשועים הפופולרי ביותר בפלורידה הוא ממלכת הקסם בדיסני וורלד, בפלורידה וזהו פארק השעשועים המתויר ביותר , מבקרים בו 20.8 מיליון מבקרים מדי שנה.

כתובת : 26700 SW 8th St, Miami, FL 3319

פארק אוורגליידס ממוקם בדרום פלורידה והוא מורכב מ-1.5 מיליון דונם של ביצות ומנגרובים.פארק במיאמי, מציע שייט בסירות אוויר בפארק. אתה יכול להתפנק בפעילויות כמו רכיבה על אופניים, צפרות , לשוט בסירות מודרכות שייקחו אותך לסיור דרך הביצות ויתנו לך את ההזדמנות לחוות שיטות ותרבות שבט Miccosukee. הפארק פתוח כל השבוע  (9:00 עד 18:00).

Blue Lagoon

כתובת: 4400 NW 87th Ave, Doral, FL 33178, ארה"ב

Blue Lagoon ממוקם באתר הנופש והספא של הגולף דוראל. זהו אחד מפארקי המים המתויירים ביותר במיאמי פלורידה. הלגונה הכחולה היא מקור נהדר של בידור לילדים. יש כאן שתי מזרקות התזת מים. Blue Lagoon מורכב מ-250 דונם של אגמים והוא אחד מפארקי המים המובילים של מיאמי.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?