תקשורת וכרטיסי סים במיאמי

הזמן במיאמי הוא

תקשורת וכרטיסי סים במיאמי

תקשורת, אינטרנט וכרטיסי סים במיאמי – איפה לעשות סים, האם מומלץ,איזו חברה? האם אפשר בשדה התעופה? כמה עולה? מה החבילות המומלצות וכו'

מיאמי ידועה כמקום אידיאלי לבלות בו את אחת החופשות הטובות ביותר עם זה, סאות' ביץ' האייקונית, הוואנה הקטנה, בייפרונט פארק ועוד אינספור יעדים מומלצים, אבל אתם ככל הנראה לא הייתם רוצים להיות בלי אינטרנט במהלך הטיול שלכם. 

היום המבחר של חברות תקשורת אשר מספקות, אינטרנט וכרטיסי סים הוא כל כך גדול כך שלא תמיד יודעים מהי הדרך הטובה וכמובן גם הזולה ביותר לקנות את חבילת התקשורת במיאמי. ניתן לקנות את כרטיס הסים בחברות תקשורת ישראליות או לקנות אותו בשדה התעופה של מיאמי או באחת החברות ברחבי העיר.

אז אם אתם מתכננים טיול למיאמי ושואלים את עצמכם מהי הדרך הטובה והזולה ביותר לרכוש כרטיסי סים ולהתחבר לאינטרנט, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא בו אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על תקשורת, אינטרנט וכרטיסי סים במיאמי.

איפה לעשות סים למיאמי

הדרך הזולה ביותר לתקשר בתוך ארצות הברית ומיאמי בפרט היא באמצעות רכישת כרטיס סים מקומי. ניתן לקנות את הכרטיסים במגוון מקומות במיאמי כולל בשדה התעופה, בין החנויות שמוכרות את הכרטיס ניתן למצוא את, וולמארט וטרגט רשת בתי הכלבו, ובחנויות טלפונים כמו למשל,(T-MOBILE – AT&T).

אם אתם מתכוונים לרכוש את כרטיס הסים באחת החנויות עדיף לעשות את זה בחנויות המובייל מפני ששם אתם יכולים להפעיל ולבדוק אם הכרטיס תקין והשירות עובד כמו שצריך. במידה ואתם מעוניינים להזמין את הכרטיס מראש אליכם הביתה ניתן לעשות זאת דרך החברה גלובוסים אשר מספקת משלוח עד פתח הבית.

כמו כן ניתן לעשות את החבילה דרך אחת מחברות התקשורת הישראליות, מה שמאפשר לכם לשמור על המספר הישראלי שלכם, עם זאת כדאי לקחת בחשבון שיחות מקומיות יכולות להגיע לסכומי כסף גדולים. 

אם אתם זוג שנוסע ביחד ורוצים לחסוך מעט בהוצאות על התקשורת במיאמי, ניתן לעשות חבילה את מחברה ישראלית ובטלפון השני לעשות חבילה מקומי שתאפשר לכם לעשות שיחות בתוך מיאמי בעלות שפויה, כמעט תמיד יש מצב בו צריך להשתמש בשיחות פנימיות אם זה לבתי המלון, מסעדות או לאטרקציות השונות.

כרטיס (eSIM) ישירות לטלפון ללא כרטיס פיזי

במידה ולא הספקת לרכוש את כרטיס הסים שלכם לפני הנסיעה יש פתרון טכנולוגי חדש ומעולה, כרטיס אי סים (eSIM). עם הטכנולוגיה החדישה והיעילה הזו, תוכלו להתחבר לאינטרנט לא משנה איפה אתם נמצאים. אחד היתרונות העיקריים והטובים ביותר שמציע ה-eSIM הוא תהליך הרכישה וההפעלה המהיר שלו.

כדי לקנות את השירות, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד הרשמי (eSIM Holafly), לבחור את ה (eSIM) שאתם צריכים, למלא את טופס הרכישה וזהו. הכרטיס הוירטואלי מגיע למייל ממנו בוצעה ההזמנה תוך פחות מדקה. 

ברגע שהכרטיס מגיע למייל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לסרוק את קוד הקיו אר בסמארטפון וזהו, תוכלו לגלוש באינטרנט. יתרון נוסף של כרטיס אי סים הוא נתונים ללא הגבלה בין אם אתם נוסעים לטיול או לנסיעת עסקים, אתם לא רוצים להתנתק באמצע היום שלכם. 

לכן רכישת (eSIM) עם נתונים בלתי מוגבלים למיאמי יכולה להיות ההחלטה טובה, לא יהיו לכם בעיות בשימוש ביישומים, בחיבור לפגישות. כמו גם להימנע מחיבור לרשתות או לדבר עם המשפחה מחשש שייגמר הנתונים.

כרטיס סים בשדה התעופה של מיאמי

נמל התעופה של מיאמי הוא מרכז פופולרי מאוד לנסיעות בין אירופה, מרכז אמריקה והאיים הקריביים, על אף שזה שדה תעופה ענק יש רק שני מקומות שמוכרים כרטיסי סים. כדי להגיע לשם תצטרכו להגיע לאזור ההמראה שנמצאת בקומה הראשונה של השדה. 

שם תוכלו למצוא שני מקומות שמוכרים כרטיסי סים, יש את חברת (Communitel) ואת אחסון מזוודות שנמצא מול צ'ק אין מאה חמישים ליד דלת מספר 10, במידה ולא הספקתם לרכוש את הכרטיס יש אינטרנט חינם בשדה התעופה כך שתוכלו לבדוק איפה יש חנות שמוכרת סים קרוב למלון שלכם או איפה שאתם מתאכסנים.

כל מה שרציתם לשאול על תקשורת, אינטרנט וכרטיסי סים במיאמי

כיום יש המון חברות תקשורת אשר מספקות שירותי אינטרנט ומכירת כרטיסי סים. מומלץ לחשוב על זה מראש ולתכנן איפה לקנות את הסים. ניתן לרכוש את הכרטיס באחת מחברות התקשורת הישראליות, או באחת החברות התקשורת המקומיות. כמו כן ניתן לרכוש גם כרטיס וירטואלי ללא צורך בכרטיס פיזי.

כן יש בשדה התעופה של מיאמי שני מקומות שניתן לקנות בהם כרטיסי סים. שתי המקומות נמצאים בקומה הראשונה של השדה באזור של ההמראה. ניתן לרכוש את הכרטיס גם במגוון מקומות ברחבי מיאמי כך שאתם לא צריכים לדאוג מכך שתישארו לא מחוברים.

יש מגוון מקומות בהם ניתן לרכוש כרטיס סים במיאמי. רשתות הכלבו הגדולות וולמארט וטרגט מוכרות כרטיסי סים, כמו כן יש גם חברות מובייל רבות ברחבי העיר בהם ניתן לרכוש את הכרטיס. מומלץ לרכוש את הכרטיס באחת מחברות הסלולר שם תוכלו להתקין ולהפעיל את הכרטיס ולבדוק שהכל תקין והכרטיס עובד כמו שצריך.

כן כיום יש במיאמי פתרון טכנולוגי מעולה שנקרא (eSIM), סוג של כרטיס וירטואלי המאפשר לכם תוך דקה להתחבר לאינטרנט ללא צורך בשימוש של כרטיס סים פיזי. את הכרטיס ניתן לרכוש ממספר חברות אשר מפעילות את השירות בארצות הברית, יש חברה המספקת את כל השירות בעברית שנקראת גלובוסים. זהו פתרון מעולה עם מספר יתרונות, כמו למשל שימוש בלי הגבלה, התקנה פשוטה, ומחירים טובים.

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?