חורף במיאמי

הזמן במיאמי הוא

חורף במיאמי

כאשר אנו חושבים על מיאמי פלורידה בדרך כלל האסוציאציה הראשונה שעולה לנו בראש זהו מזג האוויר הטרופי והנוח שיש בעיר כמעט לאורך כל ימות השנה. אך גם במיאמי יש תקופה בשנה שיש חורף זה האומנם לא חורף קשה אבל עדיין מזג האוויר יותר קר והאטרקציות שיש באותה תקופה הן בהתאם.

החורף במיאמי הוא לא קר במיוחד לכן אתם יכולים לתכנן את החופשה שלכם גם בעונה הזו, יש כמה אטרקציות במיאמי שמתרחשות דווקא בימי החורף כך שתוכלו לנצל את זמן החופשה שלכם באופן מהנה.

מיאמי היא עיר שידועה במזג האוויר הטרופי שלה, אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מהעונה הקרה. במאמר זה נראה לכם כיצד ליהנות מהחורף במיאמי.

1. תכננו את פעילויות החורף שלכם

ישנן דרכים רבות ליהנות מהעונה במיאמי. אתה יכול לעשות סנובורד או סקי בכל אחד מאתרי הסקי הסמוכים או להחליק על הקרח ליד אחד מהאגמים או הבריכות הרבות של העיר. אלו הן רק חלק מפעילויות החורף המועדפות עלינו לעשות במיאמי במהלך החודשים הקרים יותר.

2. הכן את הבגדים במזוודה שלך

חדשות טובות! אתה לא צריך להתחבא מאחורי מעילים וסוודרים גדולים כי קר מדי בחוץ. נצל את כל הבגדים היפים והקלים הזמינים עבור אנשים החיים באקלים חם יותר כמו

החורפים במיאמי אינם זהים לאלה שאנו חווים בחלקים אחרים של המדינה. בדוק את הרשימה הזו של דברים שכדאי לעשות כשאתה במיאמי במהלך החורף.

אם אתם גרים במיאמי, תדעו שאין דבר כזה מזג אוויר חורפי. המקומיים בדרך כלל משתגעים כשהם שומעים את המילה "חורף", ומסיבה טובה: לא יורד שלג או יורד מתחת ל-60 מעלות בחודשים האלה.

החורפים במיאמי הם לא ממש קשים, ולמרות שאנחנו לא יכולים לומר שהם נחמדים, אנחנו יכולים לומר שהם נוחים ומהנים. הנה חמישה דברים לעשות בזמן החורף במיאמי:

חורפי מיאמי אינם זהים לחורפי המערב התיכון באמריקה.

מיאמי בחורף היא זמן חלומי, חם ומושלם לבקר בפלורידה. אתה יכול לחוות את כל השמש ועצי הדקל בכל עת של השנה. מזג האוויר במיאמי בחורף הוא בדרך כלל בסביבות 70 מעלות עם מעט גשם ולעיתים מעט לחות גבוהה.

בחורף במיאמי יש הרבה יותר גשם מאשר ברוב המקומות עם ממוצע של כ-10 אינץ' לחודש. עם מזג אוויר קשה כל כך, אתה עשוי לחשוב שיהיה קר אבל זה חם באופן מפתיע כשהשמש בחוץ בגלל קרבתה לקו המשווה.

אז מה עושים בחורף בטיול אל מיאמי?

באופן מפתיע או שלא תוכלו למצוא מגוון נרחב של אטרקציות במיאמי בתקופת החורף, בגלל שהחורף במיאמי הוא לא קר במיוחד זה מאפשר לעיר להעניק מגוון גדול של אטרקציות גם במהלך החורף.

פסטיבל המוזיקה, האמנות והטכנולוגיה טרי פוינטס (The Three Points Music, Art, and Technology Festival) – זהו פסטיבל בן שלושה ימים שנערך במיאמי, זהו פסטיבל של אמנת תרבות ואופנה, מאוד מומלץ לבקר בפסטיבל שיש בו אווירה נפלאה של מוזיקה ואומנות ייחודית.

פסטיבל היין והאוכל של סאות 'ביץ' (South Beach Wine & Food Festival)

אחד הפסטיבלים שמאוד מומלץ לבקר בהם הוא פסטיבל האוכל והיין של סאות' ביץ',  זהו אחד מפסטיבלי האוכל הגדולים והמפורסמים בעולם הקולינריה, בפסטיבל תפגשו את השפים המובילים בעולם ומומחי מזון מרחבי העולם, זהו פסטיבל של ריחות וטעמים ברמה הכי גבוה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם.

גן הלילה (Night Garden) – בימי החורף פעול הגן הלילי זהו גן בוטני מדהים שמכי עצים מדהימים, פרחים, וצמחים יוצאי דופן, זהו מקום שנמצא בלב העיר והוא פנינת טבע אמיתית, מאוד מומלץ לבקר בגן הלילי זוהי חוויה מיוחדת מאוד של ריחות וצבעים עזים.

פסטיבל האומנות והקוקוס (Coconut Grove Art Festival) – גם פסטיבל זה אורך שלושה ימים, זהו פסטיבל שמתאים לכל המשפחה שמתקיים בתקופת החורף במיאמי, פסטיבל הקוקוס משלב בין מוזיקה לאמנות, ואתם יכולים ליהנות גם מארוחה טובה וגם מהופעה טובה.

פסטיבל הקהילה (Gay 8 Festival) – זהו פסטיבל חדש יחסית שקיים סך הכל ארבע שנים אך הוא הפך להצלחה כבר מהפעם הראשונה שהתקיים ומושך אליו בכל שנה עשרות אלפי אנשים, זהו אחד הפסטיבלים הבולטים ביותר של הקהילה שמתרחשים בארצות הברית וזאת גם אחת הסיבות שמגיעים אליו כל כל הרבה משתתפים.

 הליכה לילית (Nite Hike) –  יש כאלה האומרים שהשקיעות היפות ביותר במיאמי קורות דווקא בתקופת החורף, החופים היפים ומסלולי הליכה פשוט מזמינים אתכם לטייל בהם, בעיקר בשל העובדה שלא קר במיוחד והאווירה שמזג האוויר יוצר היא כל כך מיוחדת הליכה לילית במסלולי ההליכה של מיאמי היא חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

פסטיבל השוקולד הבינלאומי (International Chocolate Festival) – אחד האירועים הכי מתוקים במיאצי זהו פסטיבל השוקולד הבינלאומי אשר מתרחש שלושה ימים בתקופת החורף של מיאמי, זהו אחד מפסטבלי השוקולד הגדולים בעולם ומי שמבקר בו יכול ליהנות מטעמים חדשים ומטריפים של שוקולדים המיוצרים ברחבי העולם ובארצות הברית בפרט.

פסטיבל ארט דקו מיאמי (Art Deco Festival) – פסטיבל זה הוא השילוב המושלם בין מוזיקה לאופנה וארט דקו, זהו פסטיבל המתרחש מדי שנה בתקופת החורף במיאמי ביץ' ומגיעים אלי עשרות אלפי מבקרים, תוכלו לצפות בהופעות חיות מעולות, תצוגות אופנה של מעצב האופנה הידוע ג'אני ורסצ'ה  ועוד אירועים מעניינים שממש לא כדאי לכם לפספס.

מופע הסירות בחורף של מיאמי (Miami International Boat Show) – זה נראה כאילו יש אין סוף פסטיבלים בחורף של מיאמי, אך יש עוד אטרקציות מעניינות שתוכלו למצוא מלבד פסטיבלים, תערוכת הסירות הבינלאומית של מיאמי היא עוד חגיגה אדירה ומסורתית.זהו מופע של  סירות מיוחדות העורך חמישה ימים ומתרחש באצטדיון הימי המפורסם של מיאמי שבעצמו ממש מומלץ ושווה ביקור בכל ימות השנה.

בוודאי, אפשר לומר שאין ממש חורף במיאמי וזוהי תקופה שיש אינספור אירועים תרבותיים ותוכלו למצוא פסטיבלים מכל הסוגים הופעות מעניינות ועוד אירועים ואטרקציות שייחודיות לחורף של מיאמי.

החודש הקר ביותר במיאמי הוא ינואר זוהי התקופה בה המעלות הממוצעות הן הכי נמוכות ביחס לשאר ימות השנה והן יכולות להגיע אפילו לשתי מעלות, באותה תקופה אין הרבה גשם במיאמי ויש המון מה לעשות.

בהחלט, זוהי תקופה מעולה לבקר בה עם הילדים במיאמי, בחודשים אוקטובר דצמבר תוכלו למצוא מגוון אדיר של אטרקציות במיאמי שמתאימות גם לילדים זוהי בהחלט תקופה טובה לנופש ומיאמי מציעה שלל הרפתקאות לכל המשפחה.

בגדול יש לכם אטרקציות שמספיקות גם לחודש ימים אך זה לגמרי תלוי מה אתם רוצים להספיק לראות ולעשות במהלך החופשה, בדרך כלל הזמן הטוב ביותר לחופשה במיאמי הוא לפחות שבועיים.

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?