מיאמי לצליאקים

הזמן במיאמי הוא

מיאמי לצליאקים

עבור אנשים רבים, הימנעות מגלוטן היא לא רק עניין של דיאטה טרנדית, אלא זהו הכרח. ייתכן שהם מתמודדים עם אי סבילות לגלוטן, אלרגיה לגלוטן או מחלת צליאק שהופכת את האכילה בחוץ למאתגרת במקרה הטוב, גורמת לכאבים במקרה הרע. אפשרויות התפריט שלהם מוגבלות לרוב למנות ללא כל דבר המכיל גלוטן הם נאלצים להתפשר ולהזמין את הדבר היחיד בתפריט שהם יכולים לאכול. אם זה לא מספיק, תפריטים וצוות לעתים מטעים מתוך חוסר מודעות למשמעות של "ללא גלוטן" וכל חווית הזמנת האוכל  ומציאת מזון מתאים מייגעת , מחייבת ירידה לפרטים וכל טעות ממש עלולה לגרום להם לחלות.

למרבה המזל, יש כמה מקומות במיאמי ובמיאמי ביץ' שמבינים את המשמעות  של אנשים עם מגבלה תזונתית ומאפשרים שפע של אפשרויות בסביבה נטולתגלוטן וגם נטולת דאגות. מסעדות אלה יצרו מנות מתוך מחשבה  ומתוך רצון ליצור לא רק אלטרנטיבה אכילה,אלא אלטרנטיבות רבות וטעימות,  לעתים הן טעימות מספיק כדי שכולם יוכלו ליהנות מהם, גם אם אין להם צליאק. כל העסקים הללו מציעים אפשרויות איסוף ומשלוח .

רגישות לגלוטן היא תופעה שכיחה מאוד. כ -18 מיליון אמריקאים חולים בה , בעוד שקרוב לשלושה מיליון חולים בצליאק.יותר ויותר מסעדות מספקות אלטרנטיבות, הוספת פריטים נטולי גלוטן לתפריטים שלהם  מביאים קהל גדול מואוד שבמשך שנים לא היה לו מענה ועתה גם הם יכולים ליהנות מפיצה ופסטה, ללא גלוטן. להלן  המקומות הטובים ביותר של מיאמי ללא גלוטן , למי שרגיש ולמי שיש לו צליאק או סתם לנמנעים מטעמי דיאטה.

במאמר זה נביא לכם המלצות למסעדות ומקומות  בהם תוכלו להתענג על אוכל, ללא גלוטן וללא כל חשש.

לה ז'רדינייה Le Jardinier

151 NE 41st St Suite 135, Miami, FL 33137

Le Jardinier היא מסעדה מודרנית של השף Alain Verzeroli עטור כוכבי המישלן, הממוקמת ברובע האמנויות, הדבר הראשון שחולי צליאק חולמים עליו הוא הלחם ב-Le Jardinier. המאחז המפואר הזה של  בן טיפוחיו של ג'ואל רובושון מציע מגוון רחב של לחמים ללא גלוטן, יחד עם שפע של ירקות  ומוצרים ומנות נוספות ללא גלוטן. הלחם עשוי מקמחים שונים ויש לו טעם אותנטי ומופלא של לחם, כמעט ולא מרגישים בהבדל, הלחמים יוצאים מהתנור  חמים עם ריח ארומה נפלא, תוכלו למצוא לחמניות, בגטים, לחם עגול , לחם אחיד, לחמים כהים ובהירים, זוהי חגיגה אמיתית עבור אלה שבמשך שנים יכלו רק לחלום על לנגוס לחם במאפייה.התפריט של לה ז'רדינייה מתמקד בשימוש בירקות מקומיים באיכות הגבוהה ביותר, מרכיבים עונתיים ועשבי תיבול טריים – שחלקם ייקטפו מגינה באתר – בתוספת דגים, בשר ועופות ביחד עם הלחמים המופלאים. המסעדה מציעה מקומות ישיבה בפנים ובחוץ יחד עם תפריט To-Go.

הפיצרייה של הארי Harry's Pizzeria

3918 N Miami Ave, Miami, FL 33127

חובבי פיצה יכולים להפסיק לקנא ולהזיל ריר כשהם רואים את חבריהם לועסים את הבצק עם הגבינה הנמתחת, כי  במטבח השכונתי של השף מייקל שוורץ, הארי'ס פיצריה אתם יכולים סוף סוף להזמין פיצה משלכם. לפיצריה יש מספר מיקומים במיאמי, ברובע העיצוב, בקוקוס גרוב ובחוף  מיאמי, הארי'ס פיצריה מגישה קלאסיקות ללא גלוטן כמו פיצה מרגריטה, כמו גם פיצות יצירתיות עם אנשובי, פסטו, שמנת, פיצות עם נקניק, חזיר, תוספות של ירקות טריים כמו פטריות ורטבים ואפילו מאפים נוספים כמו פשטידת גבינה. הבצק ללא הגלוטן מאוד מוצלח , ללא כל טעם לוואי, הבצק פריך ועשוי במידה הנכונה, הפיצריה הזאת היא בהחלט תיקון אחרי שנים של כמיהה למאפה האהוב.

מסעדת וטרקלין Essensia Restaurant & Lounge

3025 Collins Ave, Miami Beach, FL 33140

מסעדה בהשראת חווה ב-The Palms Hotel & Spa, Essensia,המסעדה מעוצבת בסגנון קריבי  עם מרפסות כדי ליהנות מהשמש של מיאמי, יש אפשרויות נטולות גלוטן , תוכלו ליהנות מהיצע של מנות ראשונות כמו שרימפס,מנות עיקריות , למשל מרקים כמו דלעת .אם גם בשר או חלב נמצאים ברשימת ההימנעות, התפריט מצויד בחלופות טבעוניות וללא לקטוז. 

התכוננו ליהנות מחוויית אוכל גורמה במסעדת Essensia + Lounge תוכלו לאכול בחדר אוכל אינטימי מקורה, מרפסת מקורה גדולה בסגנון קריבי ומרפסת בריכה, המסעדה מציעה מבחר עונתי של מטבח גורמה עם דגש על מרכיבים מקומיים וברי קיימא פרימיום. בעבודה עם חקלאים מקומיים וספקים אחרים שנבחרו בקפידה, השפים של Essensia מציגים מנות בריאותבשרים ופירות ים שמקורם בעיקר במדינת פלורידה. המסעדה שמה דגש על טריות וכמובן הטעמים עומדים במרכזה של כל מנה , בעוד הקוקטיילים הוכנו בעבודת יד, המשקאות החריפים אורגניים ומוצעת רשימת יינות טבעית , כל אלה משלימים את החוויה של אוכל הגורמה.

צוות Palms עובדים במרץ כדי להבטיח  שלכל האורחים יהיו אלטרנטיבות, בין אם אתם רגישים לגלוטן או ללקטוז, טבעונים או רק נמנעים מדגים, תוכלו למצוא במסעדה מנה שתתאים לכם, מבלי לפגוע בטעם

הסופגנייה המלוחה The Salty Donut

50 NW 23rd St #112, Miami, FL 33127

אם עד היום סופגניות בחנוכה גרמו לכם לשנוא את החג הזה, אפשרות הסופגניה ללא גלוטן -תהווה פיצוי הולם, הסופגניות כאן הן במגוון טעמים,  סופגניות בטעמים כמו שוקו חם או בטטה מייפל, הטעמים משתנים בהתאם לתקופת השנה – במקום הזה תשכחו שאי פעם היתה לכם מגבלה.

Taquiza

1351 Collins Ave

Miami Beach, FL 33139

התשוקה לטאקו לא חייבת להיות נחלתם של אוכלי הגלוטן בלבד,מעכשיו גם מי שנמנע עד היום מטאקו יוכל ליהנות מכל 12 הצעות הטאקו, כולן ללא גלוטן בטאקריה הפופולרית הזו ( עם מספר מיקומים ברחבי מיאמי ),כולל אפשרויות אל פסטור, צ'וריסו ואסאדה. בנוסף, חובה להזמין תוספות כמו טוטופוס והאלוט בגריל הם גם ללא גלוטן. 

המקום הזה מגיש כמה מהטאקו הטובים ביותר במיאמי, שני המיקומים שלהם בצפון ובסאות' ביץ' נמצאים שניהם במרחק של פחות מרחוב אחד מהאוקיינוס ​​- ותחנות חיוניות לכל מי שמצא את עצמו רעב 

פלנט טעים

יש 12 טאקו שונים לבחירה וכולם מגיעים עם אחת מטורטיות התירס הביתיות המצוינות של Taquiza, יחד עם בצל, כוסברה, צנון פרוס ופלחי ליים. אם אתם רעבים מכדי לקרוא את כל האפשרויות, היצמדו ל-al pastor הקלאסי, שמגיע עם נתחים גדולים של חזיר או ה-lengua, שהוא הטאקו הפופולרי כאן, בזכות הבשר הנימוח ויש את המנה קרניטס טאקו.

הטוטופוסים – הן גרסאות רכות יותר של הטורטיה. ה-quesadilla de epazote הוא גם בחירה נהדרת ללא טאקו. הטורטיה הקטנה והקריספית של חצי ירח ממולאת בדלעת, פריחולס, וגבינת קוטייה. 

הכל בתפריט הוא הרבה מתחת ל-$10, מה שהופך את Taquiza למקום פופולרי במיאמי ביץ',אם כי  מקום חניה בדרך כלל יעלה לכם יותר מזה. 

הנה כמה מהמנות המומלצות:

Quesadilla De Epazote

מנה עם גבינה כשמתחת הגבינה הזו יש קסדילה חמימה ופריכה.  המאפה מגיע כשהוא חתוך לשלוש פרוסות קטנות.

אל כומר טאקו

צפו לכמה נתחים גדולים של בשר חזיר חרוך ופרוסת אננס גדולה לא פחות.תצטרכו לקחת ביסים גדולים מהטאקו הזה.

לנגוה טאקו

זה למעשה הטאקו האהוב והפופולרי כאן. הלינגואה חתוכה לקוביות קטנות 

קמרון טאקו

השרימפס עסיסיים  והם מתובלים בעדינות.

צ'פולינס טאקו

 אם אתם אמיצים מספיק לאכול חגב מכוסה גוואקמולי.

 Lilikoi Organic Living

500 South Pointe Dr #180

Miami Beach, FL 33139

אם חשקה נפשכם בארוחה החשובה ביותר ביום, Lilikoi Organic Living מגישה גרסאות ללא גלוטן של ארוחות בוקר אהובות כמו טוסט אבוקדו, וופל מקינואה ופרפה יוגורט וגרנולה. לצד קלאסיקות כמו ביצים , טוסט עם קותלי חזיר, ביצה ובייקון, כריכים, סלטים, מאפים ללא גלוטן וקפה של בוקר.

CraveClean Protein Bake Shop

3822 SW 8th St, Miami, FL 33134,

CraveClean, המתואר כ"מאפייה חלבון", מוציא מאפים בריאים יותר שנראים וגם דומים בטעמם, ממש כמו הדבר האמיתי. עם קאפקייקס ללא גלוטן, עוגיות, בראוניז ועוד מאפים ועוגות נטולי רגשות אשם , טיול במאפייה יגרום לכם ליפול לפיתויים רבים.

תוכלו למצוא במאפייה הייחודית הזאת מוצרים ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, עשיר בחלבון, ידידותי לתזונת פליאו וקטוגני, מאפיים דלי פחמימות חלבון, עם  ממתקים בריאים , אפשרויות טבעוניות ועוד ועוד והכל בעבודת יד וטריות מדי יום!

 Morton's The Steakhouse

17399 Biscayne Blvd, Miami, FL 33160

Morton's – מסעדת סטייקים עם מחירים של מסעדת 3 כוכבי מישלן היא כיום אחד מבתי הסטייקים עטורי הפרסים בסביבה.הסניף הראשון נפתח בשיקגו בשנת 1978, הוא כיום אחד מבתי הסטייקים עטורי הפרסים בסביבה. במשך יותר מ-30 שנה, מסעדת The Steakhouse של מורטון שמה לעצמה מטרה לספק את "הסטייק הטוב ביותר" תוך התמקדות באיכות ואירוח אמיתי. Morton's מבקשת לספק לא רק מטבח בלתי נשכח, אלא לתת אווירה נעימה שתגרום לכל הארוחה להיות חוויה בלתי נשכחת. עם פירות ים טריים ועסיסיים וסטייק מפורסם של USDA מיושן פריים, אין זה מפתיע ש- Morton's ריגשה סועדים בכל רחבי העולם.

למרות שהיא לא ידועה באופן מסורתי בזכות הארוחה הבריאה ביותר, ההצעות הרגישות לגלוטן של מורטון מספקות מבחר נדיב של פינוקים, החל ממנות ביס קטנות על הבר ועד קינוחים. עם צ'יפס תפוחי אדמה, נתחי סטייק שונים, קרם ברולה ושדרוג חמאת כמהין, התפריט העצום יגרום לכם לצאת שבעים ומרוצים.

לוקל LoKal

3190 Commodore Plaza, Miami, FL 33133

LoKal, מבוטא [lo-ka'l], ב-Coconut Grove פתח את שעריו ב-24 בדצמבר 2011. נובע מהמילה הגרמנית למסעדה ומקום מפגש, LoKal עומדת בהגדרתה להיות מקום מפגש,  המסעדה שמה לעצמה מטרה להביא  מרכיבים ברי קיימא, מתאים במיוחד לאישיותו של הגרוב ולמוניטין הבוהמייני זה מקום בו אתם יכולים להשביע את תשוקות האוכל המנחם כמו גם את הנטיות האידיאולוגיות , ללא סתירה או נקיפות מצפון.

המחויבות של הבעלים מתיו קושר לאיכות היא ללא תחרות, שכן הוא יפנה לחקלאים, מחלבות ומבשלות בירה פלורידים כדי להדגיש את שפע המוצרים, הסחורות והמרכיבים הזמינים במדינת השמש. LoKal היא המסעדה הראשונה במחוז מיאמי-דייד שמשתמשת ב-100% אנרגיה נקייה ומתחדשת שמקורה באנרגיה סולרית ורוח!

הם משתמשים בבשר בקר המוזן בעשב ה וחלבונים נקיים שגדלו בפלורידיאןכדי להכין את ההמבורגרים, הכריכים והסלטים שלהם, LoKal רוכשת  בשר בקר, ונתחים ראשוניים של חלבונים נקיים ומעבדת אותם בתוך הבית. טחינת בשרים ידנית מדי יום ולחיצה על כל קציצה וקציצה תגרום לטעם החתימה הייחודי של LoKal. בין אם הוא עשוי מבשר בקר מוזן דשא, עוף חופשי או דגים מקומיים, דבר אחד בטוח, כל התפריט של LoKal מעיד על גישה שאין שני לה לאיכות ושלמות.

אם אתם בעניין של המבורגרים ל-LoKal יש הרבה מהם. ניתן להעמיס את הקציצות הגדולות עם לחמניות ללא גלוטן או אפילו בלי לחמניות על גבי עטיפת חסה וגבינה, מקלות תפוחי אדמה או בייקון, תמצאו הרבה אפשרויות ללא גלוטן.

קפה גרינסטריט Greenstreet Cafe

3468 Main Hwy, Miami, FL 33133

המסעדה הכי אייקונית, של קוקוס גרוב, מגישה ארוחות בוקר, בראנץ', צהריים, ארוחת ערב וארוחות מאוחר בלילה.

מרכז הסצנה החברתית של קוקונט גרוב, Greenstreet Cafe מייצג שילוב אקלקטי של טעמים. לארוחת ערב ימצאו הצליאקים מבחר של פסטה מוכנה מסוג פנה ללא גלוטן , לביבות ללא גלוטן לחובבי ארוחת בוקר ואפשרויות של בשרים ומאכלי ים , פסטות, סלטים לארוחת הצהריים. 

פיולה מיאמי  Fiola Miami

1500 San Ignacio Ave, Coral Gables, FL 33146

לחובבי אוכל משובח, פיולה מביאה אוכל איטלקי יוקרתי לאיזור קורל גייבלס. עם בר גולמי אלגנטי, בין המנות המוצעות , תמצאו תמנון אפוי בתנור עץ, פסטה נטולת גלוטן וברנזינו שלם עם קרום מלח, לא תגישו שיש הקרבה בהימנעות מהגלוטן, הטעמים מוקפדים ולא תצטרכו לוותר על אוכל איטלקי איכותי. 

זהו מיזם המסעדות הראשון של פאביו טראבוצ'י , פיולה היא מסעדה יוקרתית עטורת כוכבי מישלן. המסעדה מגישה תפיסות עכשוויות על מטבח איטלקי קלאסי מאזורים שונים,  תוכלו ליהנות מארוחת צהריים, ערב, Happy Hour, ובראנץ' של יום ראשון, פיולה מיאמי מתמחה גם באירועים פרטיים וקייטרינג.

Whisk Gourmet Food & Catering

7382 SW 56th Ave, South Miami, FL 33143

אם התעייפתם מאוכל מהיר או מנות גורמה קטנות, המסעדה נציעה לכם אוכל ביתי, Whisk Gourmet תספק לכם אוכל מנחם וחם שיזכיר לכ את הבית, אוכל לא מתוחכם, משביע, מזין וטעים. ההימורים הבטוחים כוללים תמרים ממולאים בגורגונזולה עטופה בבייקון, פילה סנאפר, צלעות חזיר ברביקיו, וסלט הבית, מעוטר בצימוקים, גורגונזולה, אגוזי מלך וויניגרט סיידר. 

"Whisk Gourmet עושים שימוש במוצרים מקומיים ואורגניים איכותיים ועונתיים. תיהנו ממבצעי ארוחות צהריים וערב יומיות, תוכלו לקחת ארוחות צהריים לפיקניק או כריכים שתארזו אתכם לדרך לטיול מחוץ לעיר אם אתם יושבים במקום , תעיפו מבט גם בתפריט המשקאות ובחרו ממגוון הבירה, היין והמשקאות החריפים המתמקדת במבשלות בירה, יינות בוטיק ייחודיים ומשקאות חריפים משובחים.

Grown

8211 S Dixie Hwy, Miami, FL 33143

מסעדה זו היא מועדפת בקרב הסועדים הבריאים והרגישים לגלוטן. היא מספקת ארוחות טעימות בסגנון משפחתי בהשראה דרומית עם מחויבות לחומרי גלם אורגניים טריים ואיכות. התפריט עשיר ורחב, תמצאו מרקים, כריכים נטולי גלוטן מפארים את התפריט,רוב המנות ניתן לשינוי כך שיתאים לכל סוגי התזונה והדיאטות.

מאפיית וביסטרו של דורה DORA’S BAKERY & BISTRO

4702 South Le Jeune Road, Coral Gables, doraglutenfree.com

המקום מגדיר את עצמו  כ"מאפייה וביסטרו 100% ללא גלוטן הראשון והיחיד של מיאמי"  והביקורות אכן מהללות, ההמבורגרים שלהם הם 100% בשר בקר מוזן עשב או קציצות על בסיס צמחי המוגשות על לחמניית בריוש תוצרת בית. קלאסיקות ביסטרו כמו פיצות, קישים, כריכים ואפילו קרוקטות נמצאות בתפריט -ואם מתחשק לכם מתוק – תזמינו פשטידות, בראוניז, עוגיות, קאפקייקס ואלפחורס בתפריט, זה פשוט עשוי להיות גן העדן ללא הגלוטן שלכם.

קאפרי סטייל חדש CAPRI NEW STYLE

940 71st Street, Miami Beach, caprinewstylemiami.com

בדרך כלל, מסעדות איטלקיות הן לא בדיוק בחירה אוטומטית לכל מי שלא יכול לאכול גלוטן, אבל כאן, לא תצטרכו  להילחץ לגבי הלחמים, הפסטות והפיצות במסעדה זו, מכיוון שניתן להכין את כולם עם בצק ללא גלוטן על טבלאות הכנה נפרדות. יש להם למעלה מ-40 פיצות לבחירה ואם עדיין לא מוצאים את מה שאתם חושקים בו, פשוט צרו אחת בעצמכם. הכל נעשה מדי יום, וכל הקינוחים ללא גלוטן. בסביבה קטנה ואינטימית, הצוות דואג במיוחד לוודא שתיהנו מחווית האוכל שלכם מאנטיפאסטי ועד דולצ'י.

הקרפים של סטפני STEPHANIE’S CREPES

2423 Galiano Street, Coral Gables, stephaniescrepes.com

אם אתם אוהבים קרפ, בטוח תתענגו על המקום הזה, יש להם קרפים מתוקים, יש להם קרפים מלוחים, וכמעט כולם ללא גלוטן. הקרפים עצמם עשויים מקמח אורז ומקופלים כמו זר לתוך חרוט נייר, כך שתוכלו לקחת וללכת, הבעיה היחידה שתהיה לכם ,  היא לבחור מבין האפשרויות הרבות שיזמנו לכם דילמה מה כדאי לקחת. יש אופציות קלאסיות פשוטות כמו Just Nutella או מורכבות כמו Smokey Bacon Cramble.

  TAQUIZA טקיזה

7450 Ocean Terrace, מיאמי ביץ'; 1351 Collins Avenue, מיאמי ביץ'; 8300 NE 2ndAvenue,

אכלו את כל הטאקו שאתם יכולים להתמודד במסעדת רחוב מקסיקני מסורתית זו. המסה הכחולה שלהם, או קמח תירס, היא "הצ'ה א מנו" – טחונה טרי מדי יום – ומשמשת ליצירת טורטיות וצ'יפס תוצרת בית ללא גלוטן. בחרו טאקו קלאסיים כמו אל פסטור וקרנה אסאדה או תהיו הרפתקנים ונסו את הצ'פולינים (חרגולים קלויים)! או שתקחו מנות אחרות כמו elote, קינואה או טוטופוס (צ'יפס וסלסה) מנות מלהיבות וטעימות רבות מחכות לכם כאן.

יארדבירד YARDBIRD

Lenox Avenue, Miami Beach 1600, 

יארדבירד מפורסמת בזכות  אוכל מושחת במיוחד, אל תטרחו לספור כאן קלוריות ופשוט תיהנו ממנת העוף המטוגן , אתם יכולים להתענג על הטוב הפריך והעסיסי מכיוון שיש להם טיגון נפרד המוקדש להכנת מזון ללא גלוטן. רבים מפריטי התפריט יכולים להיעשות ללא גלוטן ומלצרים בעלי ידע יכולים לענות על שאלות ולהיענות לבקשות מיוחדות. עוד בתפריט מהכרובית השלמה הצלויה ועד לצלעות החזיר בסגנון סנט לואיס,יהיה לכם שקט נפשי לאכול אוכל מטוגן וללקק  את האצבעות.

לחזור למשהו ספציפי?

אולי יעניין אותך

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?