המלצות סיכום טיול מיאמי בנובמבר

הזמן במיאמי הוא

המלצות סיכום טיול מיאמי בנובמבר

אז אחרי שלושה שבועות ברפובליקה הדומינקנית אנחנו חוזרים לארה״ב ולמקום הטרופי ואהוב עלינו- מיאמי מאמי!
🌟 לפירוט נרחב של ההמלצות, במיאמי ומחוצה לה, טיפים שאלות וסתם קשקושים- מוזמנים לעקוב:
אז.. הגענו לשישה ימים גדושים במיאמי!🏖
זו לא הפעם הראשונה שלי בעיר אבל זו הפעם הראשונה כזוג והיו לנו מלא דברים שרצינו להספיק יחד 🙂
אז ריכזנו לכם כאן את כל ההמלצות לפי נושאים:

מלונות:🏢

אנחנו ישנו במהלך הביקור ב2 מלונות
שני המלונות ממוקמים באיזור הsouth beach ובעיני זה האיזור האולטימטיבי ביותר ללון בו בייחוד לפעם ראשונה.
המחירים סבירים (כמובן שבהשוואה לארץ- הכל זול יותר) ובאמריקה כמו אמריקה בסופש המחירים מעט עולים.
רמת השירות מאוד גבוהה, חגגנו יומולדת ופינקו אותנו מאוד, וקיבלנו חדרים לפני השעה המתוכננת.
הזמנו דרך סוכנת די מזמן ולכן קיבלנו מחירים די טובים, ובתקופה כזו של הרבה אי ודאות ממליצים גם לכם להזמין ממקור אמין ובטוח שניתן לבצע ביטול חינם.
לחלק מהדברים יכולנו להגיע במרחק רגל ומבלי להוציא את הרכב מהחניון (נפרט בהמשך).

רכב:🚘

אנחנו השכרנו רכב מחברת Dollar. ולמה?
המחירים היו די זהים בין החברות, אבל היתרון המרכזי של דולר היה שניתן להוסיף נהג נוסף לביטוח ללא עלות נוספת. כל חברה אחרת שבדקנו דרשה 25$ ליום לנהג נוסף.
חניה במיאמי- רוב המלונות יציעו שירות חניה יומי משלהם וגם יש די הרבה חניונים ציבוריים פרוסים, בחלק מהימים שמנו בחניון ציבורי ובחלקם במלון- המחיר יצא כמעט זהה (בערך 40-50$ ליום).
חשוב לדעת – נהגים מתחת לגיל 25 נדרשים בתשלום נוסף על מסגרת ביטוח שמוגדרת בארה״ב. בכל מדינה הנחיות מעט שונות- אלו היו במיאמי.
קיבלנו ג’יפ של Jeep, חדש מאוד! ובכללי המבחר היה שקשה להחליט.
לסיכום, ממליצים. ואל תשכחו למלא דלק לפני ההחזרה 😉
*שימו לב שיש במעברים מחוץ למיאמי (אאוטלאט, שדה תעופה) טולס- אגרות שצריך לשלם. אנחנו לא שילמנו מראש בלקיחת הרבה אבל בדיעבד היה לנו כדאי. תעשו חישוב כמה פעמים תצאו מהעיר ובהתאם תחליטו.

אטרקציות מרכזיות:📸

1. שכונת Wynwood – שכונה שבעבר הייתה עם הרבה עוני ופשע, וכבר אז הייתה עם הרבה אמנות רחוב. שגילו את הפוטנציאל אנשי העסקים במקום החליטו למנף את השכונה והפכה להיות מבין הפופולאריות במיאמי. אמנות גרפיטי רחוב וגלריות אמנות מטורפות. ממליצים לבקר בmuseum of graphity, קצרצר שמראה קצת על ההיסטוריה של אמני הגרפיטי ומוביל לשכונה סגורה עפ אמנות מטורפת. אם לא תיכנסו למוזיאון- גם תוכלו להנות מהאמנות ברחובות.
2. LINCOLN ROAD – רחוב המרכזי של החנויות רחוב בסאוט ביץ, הרבה חנויות מוכרות וגם מקומיות, ומסעדות.
3. City walk- אם תישנו במלון על החוף וגם אם לא, חובה לבקר בטיילת המלונות שעל החוף. אפשר להשכיר אופניים מקומיות (או אם המלון שלכם מציע) ולסייר בין המלונות השונים ובחלקם מאפשרים גם להיכנס לראות. מלונות ששווים ביקור- The Setai, 1 Hotel.
4. Sawgrass mills -האאוטלאט הגדול במיאמי, במרחק שעה נסיעה ברכב מהסאוט ביץ. מקורה, נוח להסתובב בו. תכינו את עצמכם עם נעליים נוחות להליכה🤣
5. Barry’s– אנחנו החלטנו שנחנו מספיק, והלכנו לעשות אימון משגע באחת הרשתות המדוברות ביותר בארהב. למי שאוהב ספורט וגם למי שלא- זו מסיבה של ממש ואין תחושה כיפית כמו אחרי אימון. אפשר גם לשלם לאימון חד פעמי.
6. Aventura mall– קניון במרחק נסיעה ברכב במיאמי, עם חנויות יוקרה ומותגים ידועים במחירים די ממוצעים+. יתכנו הנחות לקראת בלאק פריידי

מסיבות וחיי לילה:🥂

בהקדמה על כל המסיבות במיאמי – יש הרבה יחצנים שעם קצת קשרים- יכניסו אתכם בחינם. כן חשוב לציין שהכניסה חינם כמעט ואוטומטית לנשים ולגברים ייתכן ויהיה צריך לשלם מחיר מלא/ מחיר מוזל. אם קצת עקשנות ישראלית גם הגברים שביניכם יוכלו להיכנס בחינם 😉
1. מסיבת הביץ׳ קלאב SLS-במלון SLS מתקיימות מידי יום ראשון בהתאם למזג אוויר מסיבות בריכה שמביאות אליהן את כל הבליינים של מיאמי. הרבה מסיבות רווקות, רווקים, אקשן ומה לא. אם רוצים קצת לחוות את המסיבות במיאמי אבל לא על עקבים ועד אמצע הלילה- לגמרי המקום.
2. Story- אחד הקלאסיים השווים במיאמי, שמביא אליו את כל הדייג׳יים המוכרים והמצליחים בעולם מידי סופש. אנחנו היינו במסיבה של סטיב איוקי וזו הייתה חוויה מטורפת.
3. Liv- במלון הידוע Fontain blue נמצא המועדון המטורף, גם עליו אין מה להרחיב במילים. אם אוהבים- תלכו.
4. Nikki beach- רשת המלונות והביץ׳ קלאבים הידועה שאם לא ידעתם התחילה את דרכה במיאמי! בסופשים יש בופה משתנה בערך 65$ לאדם, מוזיקה כיפית, פינות ישיבה בסטייל וכל מה שהניקי יודע להציע.

מסעדות ואוכל:🍣🍱

חשוב לציין, שרוב עד כל המסעדות מוסיפות 20% טיפ לחשבון. זה נהוג כאן.
1. Timeout market– לרשת טיימאאוט קיימים כמה פוד מרקט מעולים בעולם, ואחד מהם ברחובות המרכזיים בסאוט ביץ. המרקט מציע כמה מנות דגל של מסעדות בעיר, במחירים שפויים שמאפשרים לקחת כמה מנות שונות ממסעדות שונות ולשבת על כולן יחד. בערבים יש הופעות מקומיות ובשעות אחרהצ יש האפי האוור על הקוקטיילים. מתאים לערב קליל שלא רוצים להוציא הרבה, או צהריים. אהבנו!
2. Nubo– רשת מסעדות יפנית של השף נובו והיא מבין הטובות בעולם בעיניי. אכלנו את ארוחת טעימות השף שנקראית Omakase ואם זה בתקציב שלכם אז לגמרי לכו עליה. מתאים לאירועים שחוגגים בטיול ולאנשים שאוהבים דגים נאים 🙂
3. Versace- המסעדה שנמצאת בביתו המקורי בו חי בשנותיו מעצב בית האופנה ורסאצ׳ה. מסעדה מאוד יפה, ממוקמת בחצר מול הבריכה הגדולה, מאוד מתוייגת ואינסטגרמית להפליא. וגם כאן מושכת אליה לא מעט סלבס שמגיעים לעיר. לצערינו האוכל לא נחל הצלחה גדולה, הקינוחים יפים וטעימים אבל לדעתנו לא היה שווה את המחיר. למי שרוצה בכל זאת לבוא ולראות את הוילה המפורסמת מבפנים- אפשר לשבת על יין ומנות ראשונות. לא תפספסו שום דבר קולינארי
4. Kiki on the river- מסעדה יוונית, שבימי ראשון היא גם מסיבה יוונית, ממוקמת על גדות הנהר וממנה משקיפים כל היאכטות המטורפות של מיאמי. שווה ביקור + להזמין מקום על הנהר. מאוד לא זולה, אבל שווה את החוויה.
5. Baoli– ממוקמת בשדרות קולינס, מסעדת פיוז׳ן טובה שגם הופכת לחצי מסיבה עם הרבה אקשן בסופש. הגענו אליה לפני מסיבה ואכלנו כמה מנות קטנות של סושי ווגאיו והיה טעים.
6. Villa Azur- מסעדת אוכל ים תיכוני, מחירים שפויים והרבה אווירה טובה. גיליתי שהיא גם רוויה בישראלים שעל העמדה נגן הסקסופון ניגן את ג׳ין טוניק ומועבט. 🤪 שירות טוב, אוכל טעים ובשעה 10 כבר הופכת למסיבה.
7. גלידת Kith- רשת (מסתבר) ידועה באירופה של יוגורט-גלידה: בוחרים טעם של קורנפלקס וממנו יוצרים לך גלידה על המקום. היה טעים.
8. רופטופ Hotel 1- שם לא הספקתי לבקר אבל משתפת בצ׳ק ליסט השווה שלי- על גג בריכת המלון המדובר ביותר במיאמי יש בר סקייליין, שמשעות אחרהצ פתוח לאורחים חיצוניים. ממליצה להזמין מקום לשקיעה/ ערב לקוקטייל וככה גם לראות מקרוב את המלון המיוחד. שתפו אותי!
*באופן כללי, ממליצה לכל המסעדות להזמין מקום מראש, אנחנו בחלקם לא הזמנו והיה לא פשוט להשיג.
אם יש משהו שמעניין אתכם- כבר תזמינו.
ואם משתמשים באחת מההמלצות- יותר ממוזמנים לכתוב לי, לתייג אותי ולשאול אותי אם יש שאלות.
אז… ביי ביי מיאמי עד הפעם הבאה🇺🇸
ועכשיו? ORLANDO!!!💃🏼💃🏼
תודה רבה למטיילת Gal Eichenbaum💃🏼

לחזור למשהו ספציפי?

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על מיאמי, פלורידה!

רוצים לקבל מאתנו

הצעה לחופשה הבאה

שלכם במיאמי?